| کد خبر: 164616 |

۳ کشته در تصادفات رانندگی ایام بارندگی جاده‌های استان مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد 13 نفر از هم‌وطنان در ایام بارندگی و لغزنده بودن جاده‌های استان در پنج روز اخیر (۲۳ تا ۲۷ فروردین) در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۹ مرد و مابقی زن هستند.

تین نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد 13 نفر از هم‌وطنان در ایام بارندگی و لغزنده بودن جاده‌های استان در پنج روز اخیر (۲۳ تا ۲۷ فروردین) در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۹ مرد و مابقی زن هستند.

به گزارش تین‌نیوز، علی عباسی با اشاره به آمار کشته‌شدگان تصادفات رانندگی در ایام بارندگی و لغزنده بودن جاده‌های استان مازندران گفت: تعداد ۱۳ نفر از هم‌وطنان در پنج روز اخیر (۲۳ تا ۲۷ فروردین) در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۹ مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد:بر اساس آمار جمع‌آوری‌شده شهرستان‌های بابلسر، نور و سوادکوه هرکدام با ۳ و شهرستان‌های آمل، محمودآباد، عباس‌آباد و چالوس هرکدام با یک مورد به ترتیب بیشترین فوتی در آن به ثبت رسید.

عباسی بابیان اینکه از این تعداد ۹ بومی و مابقی غیربومی هستند افزود: بر اساس آمار از این تعداد ۷ سرنشین، ۴ عابر، موتورسوار و راننده هرکدام با یک مورد در مراکز پزشکی قانونی استان به ثبت رسید.

عضو شورای قضایی استان  مازندران بابیان اینکه تصادف با خودرو عواقب ناخواسته متعددی در پی دارد، از خسارت مالی گرفته تا آسیب‌های جانی و روانی لذا به رانندگان تأکید کرد که از همان ابتدا باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا از تصادف جلوگیری کنند.

به گزارش میزان، این مقام اجرایی استان مازندران خاطرنشان کرد:رانندگی هنگام بارش باران موضوع بسیار مهمی است که چه‌بسا از میان هزاران نفری که سالانه جان خود را در جاده‌های لغزنده از دست می‌دهند با افزایش مهارت رانندگی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی (صبر و حوصله، عدم استفاده از موبایل، تغییر مسیر ناگهانی، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، در آغوش گرفتن کودک حین رانندگی و ...) به‌راحتی می‌توانستند هنگام روبرو شدن با حوادث احتمالی در جاده‌های خیس و بارانی ضمن کنترل وسیله نقیصه، بتوانند جان سالم به درببرند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.