| کد خبر: 260660 |

عملیات بهسازی جاده قم به نیزار اجرایی شد

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرایی شدن طرح بهسازی باند برگشت محور قم- نیزار خبرداد .

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرایی شدن طرح بهسازی باند برگشت محور قم- نیزار خبرداد و گفت: طول پروژه افزون بر ۶ کیلومتر و اعتبار تخصیصی آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه وشهرسازی، محمد معارف وند، رئیس اداره نگهداری راههای این اداره کل از اجرایی شدن طرح بهسازی محور قم- نیزار خبرداد.

وی افزود: این طرح درباند برگشت محور قم- نیزار، محدوده روستای طایقان- کارخانه پنکه سازی، اجرایی شده است.

معارف وند طول مسیر پروژه بهسازی باند برگشت محور قم نیزار را بیش از ۶ کیلومتر عنوان و اضافه کرد: عرض این پروژه به طور متوسط ۹ متر است.

وی در خصوص میزان اعتبار تخصیصی طرح بیان کرد: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی این پروژه است که از محل منابع اعتباری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حل ونقل جاده ای استان قم درادامه به بخشی از مشخصات فنی- اجرایی طرح بهسازی باند برگشت محور قم- نیزار پرداخت و گفت: با عنایت به رصد میدانی وضعیت رویه راه، متناسب با آن، نسبت به اجرای عملیات لکه گیری با ماسه آسفالت ودرادامه به اجرای آسفالت بیندر با دانه بندی باز اقدام می شود.

معارف وند افزود: درپایان کار نیز یک لایه روکش آسفالت توپکا اجرا خواهد شد.

وی بازه زمانی طرح را دوماهه ارزیابی و تاکید کرد: با توجه به وضعیت محور و ضرورت تسریع در انجام و تکمیل طرح، ان شا... تا پایان مهرماه شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

معارف وند محور قم – نیزار را به دلیل وجود امکنه مقدسه بارگاه امام زادگان، کارگاه های صنعتی- معدنی متعدد، روستاهای باجمعیت بالا، باغات و ... از راههای مهم استان دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یاسر 1 0

    درود برمهندس جوان پرتلاش وبااستعداد وآینده دار مهندس معارف وند....

  • ناشناس 1 0

    آزادراه زنجان تبریز نیاز شدید به ترمیم دارد