| کد خبر: 269295 |

۱۵۰ دستگاه اتوبوس در قزوین آماده جابه جایی مسافران نوروزی است

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در پایانه های قزوین آماده جابه جایی مسافران در ایام نوروز است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در پایانه های قزوین آماده جابه جایی مسافران در ایام نوروز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجید اسلامی اظهار کرد: ایام مبارک ماه رمضان و عید نوروز از مهمترین و بزرگترین رویدادهای مهم ما به شما می رود که سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین امسال و به همین مناسبت در حال انجام بسترهای لازم به منظور ارایه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: آماده کردن غرفه مادر و کودک و راه اندازی چندین غرفه پزشکی و قزوین شناسی و همچنین چیدمان سفره هفت سین در محوطه مجموعه پایانه در کنار نگهداری و آماده کردن پایانه مسافربری در حوزه ترمیم، نظافت امورات آسایشی و آرامشی از جمله اصدامات صورت گرفته در این ایام است.

اسلامی به هماهنگی و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین قراردادی را با اداره کل میراث استان منعقد کرده تا در صورت نیاز از اتوبوس های وی آی پی این سازمان برای مسیرهای اطراف شهر استفاده شود.

این مسوول ادامه داد: نشست هایی نیز با انجمن اتوبوسرانی قزوین برگزار شده مبنی بر اینکه سرویس دهی به مسافران با دقت، انضباط و رعایت قوانین صورت گیرد تا بدون هیچ مشکلی و در نهایت رضایت مسافران و گردشگران در این ایام زا سازمان خدمات دریافت کنند.

اسلامی با اشاره به نحوه نظارت بر عملکرد پایانه های مسافربری، خاطرنشان کرد: نمایندگان سازمان پایانه های اتوبوسرانی به همراه ناظران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همه روزه از ساعت پنج تا ۲۴ به صورت کشیک در محل پایانه مستقر بوده و به همراه پلیس مسایل مربوط به حمل و نقل و رفاه مسافران را مورد رصد قرار می دهند.

مدیرعامل پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: پایانه های مسافربری قزوین در طول تعطیلات نوروزی آمادگی لازم را برای ارایه هرگونه خدمات به شهروندان، مسافران و گردشگران را دارد و در عین حال نیز با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود سال خوبی را برای همه شهروندان آرزو می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.