| کد خبر: 263451 |

انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ تولیدکننده برای نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ مجموعه تولیدی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ مجموعه تولیدی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضاشهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهل و دومین جلسه کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای در بخش حمل ونقل مسافر که در استان اصفهان برگزار شد، گفت: در ایام اربعین بیش از ۲ میلیون نفر جابجایی زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای توسط مجموعه حمل ونقل مسافر کشور انجام شد که کار بزرگی بود و پیگیر ثبت ملی آن هستیم.

وی توضیح داد: صنعت حمل و نقل کشور در جابجایی های بزرگ کشور کارنامه موفقی داشته است و حمل و نقل مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اردوهای راهیان نور نمونه هایی است که صنعت حمل و نقل در آن ارائه خدمت کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری گفت: تمهیدات لازم برای این موضوع در دولت سیزدهم فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات کم بهره برای خرید اتوبوس، مینی بوس،میدل باس و وَن برخوردار شوند.

وی افزود: جهت توسعه و نوسازی ناوگان با ۱۳ مجموعه تولیدی تفاهم نامه منعقد شده است، البته تامین ناوگان از طریق واردات بر اساس ظرفیت های قانون بودجه سال جاری، مصوبه هیات دولت و قانون ساماندهی صنعت خودرو نیز در دست اقدام است.

وی بر اهمیت حل مشکلات صنعت حمل و نقل جاده ای به عنوان یک صنعت استراتژیک که نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی کشورها و تاثیر مستقیم بر بسیاری از زمینه ها از جمله گردشگری دارد و در اقتصاد کلان یک مولفه تاثیر گذار است، تأکید کرد.

شهرکی ادامه داد: برای حل مشکلات حمل و نقل جاده ای به عنوان یک صنعت استراتژیک که نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی کشورها داشته و تاثیر مستقیم بر بسیاری از زمینه ها از جمله گردشگری و تجارت خارجی دارد و در اقتصاد کلان یک مولفه تاثیر گذار است، باید با یک برنامه ریزی و نگاه به تمام مولفه های موثر بر آن، تمامی نهادهای مسئول و ذیربط تلاش کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: توجه به قیمت تمام شده، زمان بندی ارایه خدمت،دسترس پذیری و عادلانه بودن و نیز هزینه های مرتبط به تولید خدمت در صنعت حمل و نقل جاده ای و..... مولفه هایی است که باید به آنها توجه کرد.

وی یادآور شد:مدیریت حمل و نقل جاده ای باید مبتنی بر برنامه ریزی کلی حمل و نقل کشور باشد و تخصیص صحیح منابع، بهینه سازی ها، ارتقای وضعیت کمی و کیفی ناوگان، کم کردن هزینه ها، استفاده مناسب از ابزار فناوری اطلاعات، زیرساخت های حمل و نقل باید مورد توجه مسئولان و متولیان این صنعت قرار بگیرد.

شهرکی گفت: با شفاف سازی هزینه ها و بکارگیری فناوری اطلاعات در این عرصه می توان کیفیت ارایه خدمات به مشتریان را ارتقا داد و موجب جلب تقاضا با پایبندی به مشتری مداری و رضایت مشتری شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی یادآور شد: در حوزه حمل و نقل مسافر و تولید و عرضه این خدمت با طیف وسیعی از سلایق و نظام ارزش و مطلوبیتها از طرف مردم به عنوان مسافر مواجه هستیم که می توان آن را مزیتی برای رقابت پذیری صنعت حمل و نقل برشمرد که باید از آن استفاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 0 0

    با نرخ فعلی کرایه اتوبوس و قیمت گران و هزینه های کمرشکن نگهداری و استهلاک اتوبوس شخص باید دیوانه باشد که دارایی و سرمایه اش را به اتوبوس بدهد و مفت بری کند !!!!!

  • بنده خدا 1 0

    اون وقت این ۱۳ شرکت از کجا پیدا شدن؟
    چرا اسمشون نیست؟
    کی معرفی کرده؟
    و ...