انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ تولیدکننده برای نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ مجموعه تولیدی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری خبر داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انعقاد تفاهم نامه با ۱۳ مجموعه تولیدی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضاشهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهل و دومین جلسه کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای در بخش حمل ونقل مسافر که در استان اصفهان برگزار شد، گفت: در ایام اربعین بیش از ۲ میلیون نفر جابجایی زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای توسط مجموعه حمل ونقل مسافر کشور انجام شد که کار بزرگی بود و پیگیر ثبت ملی آن هستیم.
وی توضیح داد: صنعت حمل و نقل کشور در جابجایی های بزرگ کشور کارنامه موفقی داشته است و حمل و نقل مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اردوهای راهیان نور نمونه هایی است که صنعت حمل و نقل در آن ارائه خدمت کرده است.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافری گفت: تمهیدات لازم برای این موضوع در دولت سیزدهم فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات کم بهره برای خرید اتوبوس، مینی بوس،میدل باس و وَن برخوردار شوند.
وی افزود: جهت توسعه و نوسازی ناوگان با ۱۳ مجموعه تولیدی تفاهم نامه منعقد شده است، البته تامین ناوگان از طریق واردات بر اساس ظرفیت های قانون بودجه سال جاری، مصوبه هیات دولت و قانون ساماندهی صنعت خودرو نیز در دست اقدام است.
وی بر اهمیت حل مشکلات صنعت حمل و نقل جاده ای به عنوان یک صنعت استراتژیک که نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی کشورها و تاثیر مستقیم بر بسیاری از زمینه ها از جمله گردشگری دارد و در اقتصاد کلان یک مولفه تاثیر گذار است، تأکید کرد.
شهرکی ادامه داد: برای حل مشکلات حمل و نقل جاده ای به عنوان یک صنعت استراتژیک که نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی کشورها داشته و تاثیر مستقیم بر بسیاری از زمینه ها از جمله گردشگری و تجارت خارجی دارد و در اقتصاد کلان یک مولفه تاثیر گذار است، باید با یک برنامه ریزی و نگاه به تمام مولفه های موثر بر آن، تمامی نهادهای مسئول و ذیربط تلاش کنند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: توجه به قیمت تمام شده، زمان بندی ارایه خدمت،دسترس پذیری و عادلانه بودن و نیز هزینه های مرتبط به تولید خدمت در صنعت حمل و نقل جاده ای و..... مولفه هایی است که باید به آنها توجه کرد.
وی یادآور شد:مدیریت حمل و نقل جاده ای باید مبتنی بر برنامه ریزی کلی حمل و نقل کشور باشد و تخصیص صحیح منابع، بهینه سازی ها، ارتقای وضعیت کمی و کیفی ناوگان، کم کردن هزینه ها، استفاده مناسب از ابزار فناوری اطلاعات، زیرساخت های حمل و نقل باید مورد توجه مسئولان و متولیان این صنعت قرار بگیرد.
شهرکی گفت: با شفاف سازی هزینه ها و بکارگیری فناوری اطلاعات در این عرصه می توان کیفیت ارایه خدمات به مشتریان را ارتقا داد و موجب جلب تقاضا با پایبندی به مشتری مداری و رضایت مشتری شد.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی یادآور شد: در حوزه حمل و نقل مسافر و تولید و عرضه این خدمت با طیف وسیعی از سلایق و نظام ارزش و مطلوبیتها از طرف مردم به عنوان مسافر مواجه هستیم که می توان آن را مزیتی برای رقابت پذیری صنعت حمل و نقل برشمرد که باید از آن استفاده شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.