| کد خبر: 246830 |

◄ آمادگی سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ ها قزوین به پاسخگویی به شکایات زائران اربعین

همزمان با اجرای طرح اربعین حسینی سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده‌ای این استان آماده پاسخگویی شبانه روزی به هرگونه سوالات شکایات زائران اربعین است.

تین نیوز

همزمان با اجرای طرح اربعین حسینی سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده‌ای این استان آماده پاسخگویی شبانه روزی به هرگونه سوالات شکایات زائران اربعین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری‌پور افزود:در مدت اجرای این طرح یکی دیگر از راه‌های انعکاس شکایات زائران اربعین، میز پاسخگویی و خدمت رسانی به زائران است که در محل دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرکزی مسافربری مستقر شده است.

وی اضافه کرد:زائران حرم حسینی می توانند هرگونه شکایات خود را از خدمات ناوگان حمل و نقل مسافر به ویژه از نظر رعایت الزامات ایمنی و عدم رعایت نرخ مصوب جابه‎جایی  با این دو راه ارتباطی در میان بگذارند.

معیری‌پور ادامه داد:به منظور مدیریت سفر زائران در بازگشت از سفر کربلا نیز کارکنان این اداره کل در پایانه برکت واقع در مرز مهران مستقر شده اند و از دیروز نیروهای جهادی زائریار اربعین نیز جهت خدمات به زائران به آنها پیوسته اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:زائریاران مردمی با همکاری کمیته مردمی ستاد اربعین و اداره کل راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای به منظور راهنمایی زائران و خدمت رسانی و با شعار هم خدمت، هم زیارت به پایانه مرزی مهران اعزام شده‌اند.

معیری پور از زائران اربعین خواست در بازگشت ازاین سفر  به‌منظور کاهش زمان انتظار در مرز و برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر پس از زیارت عتبات عالیات و قبل از حرکت به مرز تنها با ارسال نام رمز ورودی خود یعنی مرزی که از آن رد شده اند به سامانه پیامکی 2000141 زمینه بازگشت خود را فراهم کنند.

از ابتدای شهریورماه تاکنون هفت هزار و 626 زائر اربعین با 214دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و  نقل جاده‌ای از قزوین به مرز مهران اعزام شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.