| کد خبر: 246631 |

◄ اعزام ۲۴۰۰ زائر اربعین حسینی (ع) با ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از ۶۱ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی از استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از ۶۱ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی از استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، اسداله جلال زاده اظهار کرد: این اداره  با ۲۷۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی مطلوب و نظارت بیشتر برای رفاه زائران اربعین است.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین از چند ماه گذشته انجام شده است.

جلال زاده افزود: به منظور نظارت بر روند اعزام زائران اربعین حسینی به مرز مهران بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های مسافربری در پایانه مسافربری بیرجند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این بازدید ها رعایت نرخ کرایه مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و تجهیزات ایمنی از اولویت های نظارتی کارشناسان این اداره کل است.

جلال زاده افزود: در مدت اجرای اربعین، بیش از ۵۰درصد ظرفیت حمل ونقل ناوگان اتوبوسی استان، جابجایی زائران اربعین حسینی را انجام خواهند داد.    

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سفرهای اربعین حسینی در محل پایانه مسافربری بیرجند خبر داد.  

جلال زاده تاکید کرد: سرویس‌های دربستی در ایام اربعین ممنوع اعلام شده‌ و بلیت هم با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

وی یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری خراسان جنوبی در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت می‌کنند.

گفتنی است؛ زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی می‌توانند مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، انعکاس دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.