| کد خبر: 240581 |

‍ولی چگینی، رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

◄ در تعیین جرایم کمیسیون ماده صد وحدت رویه داشته باشیم

سخت گیری ها و افزایش جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ باعث گرانتر شدن مسکن و فرار سرمایه گذاران از شهر قزوین می شود.

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد طی سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در موضوع تعیین جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری قزوین نیازمند وحدت رویه هستیم، چرا که در یک کشور زندگی می کنیم اما به مانند استانها و شهرهای دیگر رفتار نمی کنیم.

وی افزود: ما نماینده مردم هستیم  و اگر توجهی به این موضوع  نداشته باشیم بار آن مستقیما بر روی دوش مردم خواهد بود، چرا که هزینه ناشی از افزایش جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ روی شانه های کسانی است که می خواهند خانه دار شوند.

چگینی با بیان این نکته که قوانین سختگیرانه در کمیسیون ماده ۱۰۰ به صنعت ساخت و ساز آسیب می زند خاطر نشان کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا سازندگان مسکن و سرمایه گذاران رغبتی به کار در قزوین نداشته باشند و سرمایه های خود را به استانهای هم جوار منتقل کنند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، با توجه به اینکه سال آینده در بخش صنعت ساختمان رکود خواهیم داشت، لذا ضرورت دارد در روند کار سرمایه گذاران در قزوین تسهیل شود.

وی همچنین خواستار آگاهی دادن به مردم در زمینه تخلفات ساخت و ساز شد و عنوان کرد: بسیاری از مردم نسبت به تخلفاتی که انجام می‌دهند آگاهی ندارند و کسب درآمد از ناآگاهی مردم درست نیست، براین اساس چرا باید برای ساخت انباری در جنب خرپشته رای به تخریب دهند، درحالی که بسیاری از پروژه های شهری خط آسمان را رعایت نکرده اند؟

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.