| کد خبر: 236334 |

‍چگینی، رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

◄ مدیریت شهری وضعیت بی کیفیت آسفالت معابر شهری را بهبود بخشد

عملیات آسفالت معابر به خوبی و با شرایط استاندارد انجام نمی شود و این مساله می تواند موجب نارضایتی شهروندان شود.

تین نیوز

قزوین_سارا غلامی| ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین درجلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد،طی سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: 

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، شهرداری قزوین به صورت مقایسه ای پروژه ها را به  پیمانکاران مرمت و لگه گیری آسفالت در شهر قزوین واگذار کند.

وی تاکیدکرد:  شهرداری قزوین باید به صورت مقایسه ای با پیمانکاران این حوزه کار کند و اگر پیمانکاری به تعهدات خود خوب عمل نمی کند باید از واگذاری دیگر پروژه ها محروم شود. 

 چگینی تصریح کرد: به منظور رقابت بین پیمانکاران و انجام درست کارها باید شهرداری قزوین دراین حوزه تدبیر کند تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

رییس کمیسیون مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار اولویت بندی اجرای پروژه ها در خصوص آسفالت در نقاط مختلف شهری شد.

 وی همچنین در خصوص لایحه تمدید برنامه راهبردی پنج ساله دوم شهرداری قزوین برای سال 1401 گفت: این لایحه در کمیسیون مالی و سرمایه گذاری شورا بررسی شد و مشروط به ارایه شاخص های عملکردی به صورت شفاف ازسوی شهرداری قزوین  به شورا  و تنظیم بودجه سال آینده  برمبنای آن، تدوین برنامه سوم مطابق با شیوه نامه های ابلاغی وزارت کشور و هماهنگی با کمیسیونهای شورا در تدوین شاخصهای برنامه یکساله و اخذ نظر اعضای شوراموافقت شد.

 

چگینی همچنین تصریح کرد: دراین راستا مرکز پژوهشهای شورا موظف است نسبت به تاسیس دبیرخانه دایمی پایش منابع و تطبیق  مستندات با واقعیات و در تطبیق برنامه سوم به نمایندگی از شورای شهر در جلسات حضور مستمر و فعال داشته باشد، همچنین معاونین شهرداری و روسای سازمانها از زمان تصویب این لایحه تا نیمه دی ماه نسبت به تصویب  برنامه های سال آتی خود با کمیسیونهای تخصصی شورا همکاری نمایند.

وی همچنین خواستار نصب و جانمایی پل عابر پیاده در ناصرآباد و مشعلدار شد وگفت: به منظور تردد ایمن شهروندان دراین مناطق ضرورت دارد که هر چه سریعتر شاهد راه اندازی پل عابر پیاده در این مناطق باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.