| کد خبر: 235054 |

قاسم اللهیاری در جلسه انتخاب شهردار گفت:

◄ حاضرم سوگند یاد کنم ...

قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که در محل پارلمان محلی و با دستور انتخاب شهردار قزوین برگزارشد طی سخنانی بیان کرد:ما وامدار هیچ کس جز مردم نبوده و نیستیم،شورا ی اسلامی شهر قزوین از خارج مدیریت،هدایت و کنترل میشود.

تین نیوز

قزوین-سیدمرتضی نصری| قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که در محل پارلمان محلی و با دستور انتخاب شهردار قزوین برگزارشد طی سخنانی بیان کرد:ما وامدار هیچ کس جز مردم نبوده و نیستیم،شورا ی اسلامی شهر قزوین از خارج مدیریت،هدایت و کنترل میشود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، در این جلسه که با تنش و همهمه  فراوان روبه رو بود و برگزار شد، تعدای از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین،خواستار شفافیت در برخی موارد از جمله موضوع بازنشستگی یکی از کاندیداها و احتمال عدم تایید صلاحیت دو نفر دیگر از کاندیداها شدندکه پاسخ لازم از سوی ریاست شورای اسلامی شهر قزوین به معترضین ارائه نگردید و منتخب این عضو پارلمان محلی که به روند این انتخابات معترض بود بیان کرد : قسم می‌خورم که شورای اسلامی شهر قزوین به شدت از خارج از صحن مدیریت،هدایت و کنترل می‌شود و این موضوع حریت اعضای شورا را زیر سئوال می‌بردقاسم اللهیاری خطاب به ریاست شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: امروز رسما به شما اعلام کرده اندکه اگر دو نفر از این چهار نفر کاندیدا شهردار گردند قطعا رد می‌شوند  اما یک باره شورای شهر از خارج از صحن هدایت، مدیریت و کنترل می‌شود و این موضوع مطرح می‌شود که ممکن است دو نفر رد صلاحیت شوند و این در رای اعضا تاثیر گذاشته است.

 وی از ریاست شورای اسلامی شهر قزوین خواستار پاسخگویی به صراحت در مورد این که اگر این دونفر انتخاب شوند در مرحله بعد رد صلاحیت می شوند، یا اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر نظرات خود را به خرد جمعی اعضای شورا ترجیح می دهند.

قاسم اللهیاری گفت: واقعا در حق دو نفر از کاندیداها ظلم می‌شود و اگر جلوی این ظلم گرفته نشود متاسفانه در چهار سال آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

این عضو پارلمان محلی بیان کرد: چقدر باید شورا از خارج از صحن مدیریت،هدایت و کنترل شود، دائم از بیرون زنگ می‌زنند باید این اتفاق بیفتد پس باید بیفتد، می‌خواستیم چهار نفر را به رای بگذاریم اما گفتید از بیرون گفته‌اند باید به یک نفر رای داد.

وی تاکید کرد: حق الناس به گردن ما است؛ ما نماینده مردم هستیم و در این شهر به جز مردم وامدار هیچ کسی نبوده و نیستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.