| کد خبر: 234347 |

◄ همکاری مدیریت شهری قزوین با اورژانس هوایی قزوین

سرپرست شهرداری قزوین از آمادگی مدیریت شهری قزوین برای تامین برخی نیازهای پایگاه شهید امینی آبیک قزوین خبر داد.

تین نیوز
قزوین/  سید مرتضی نصری-سرپرست شهرداری قزوین در دیدارسرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه شهید امینی آبیک قزوین با وی آمادگی مدیریت شهری قزوین را برای تامین برخی نیازهای این پایگاه در زمینه خدماتی نظافتی و ادوات و تجهیزات و کفپوش و وسایل شهربازی مجتمع مسکونی این پایگاه اعلام کرد.
 
به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان با بیان این مطلب که از زمان استقرار اورژانس هوایی در استان‌های قزوین و زنجان توسط این پایگاه تاکنون تعاد ۷۰۰ نفر از مصدومین با انتقال توسط بالگر دهای این پایگاه در استان های قزوین وزنجان از مرگ نجات یافته اند.
 
وی گفت: این پایگاه معین ده استان کشور در بلایای غیر  طبیعی است و رزرو ومعین پنج استان دیگر در حوادث است واطفای حریق جنگل های استان های گیلان  مازندران وگلستان وقزوین نیز بر عهده این پایگاه است.
 
وی پشتبانی مراسمات سیاسی و مذهبی امور فرهنگی آموزش خلبانان وانجام عملیات سقوط آزاد و پرش و چتربازی را از دیگر برنامه‌های این پایگاه در مناسبت‌های مختلف بر شمرد.
 
سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان در پایان سرعت در انتقال مجروحین توسط امدادگران اورژانس  هوایی را از ضروریات برشمرده و از مردم ساکن در این دو استان ومسافرین خواست با عدم سرعت غیر  مجاز وسبقت در آزاده راه ها اجیان جان خود وخانواده هایشان بوده وبا ماموران پلیس راه  راهداری امداد نجات  فوریت های پزشکی وهلال احمرهمکاری لازم را به عمل آورند.
 
در این دیدار دکتر سید مهدی کاظمی سرپرست شهرداری قزوین  با اشاره به نقش بی بدیل پرسنل هوانیروز در صحنه های مختلف  دفاع مقدس  حوادث وبلایای طبیعی وغیر  طبیعی شامل سیل  صاعقه  زلزله حریق واتش سوزی ها اورژانس  هوایی وسرعت انتقال مصدومین به مراکز درمانی وبیمارستان ها به عنوان ناجیان ثانیه ها منادیان نجات بخش یاد کرد واز نقش جاودانه عرشتگان پرنده های اهنین بال یاد کرد.
 
سرپرست شهرداری قزوین تامین برخی اقلام خدماتی ورفاهی پرسنل پایگاه هوانیروز ابیک را تنها جبران بخشی از خدماتی برشمرد که توسط این پرسنل تاکنون به منثه بروز وظهور  رسیده است.
 
سید مهدی کاظمی  در پایان تلاش وایثارگری توسط پرسنل مدیریت شهری قزوین را از ضروریات برشمرده و بر اجرای دقیق وصحیح قوانین  ودستور المل ها در این خصوص تاکید کرد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.