| کد خبر: 232849 |

از محل تسهیلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه 99؛

◄ شهرداری قزوین مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری شد

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ این شهرداری مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری از محل تسهیلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال 99 شد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری،قزوین-به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ این شهرداری مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری از محل تسهیلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال 99 شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: با تایید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهرداری قزوین مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری از محل تسهیلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال 99 شد.

او افزود: این موضوع پیرو مکاتبه شهرداری قزوین مبنی بر درخواست صدور مجوز بازسازی ناوگان اتوبوسرانی این شهر در تعمیرگاه و کارگاه‌های اختصاصی شهرداری، پس از بازدید نماینده سازمان شهرداری‌ها از مجموعه تعمیرگاهی و کارگاهی سازمان اتوبوسرانی قزوین و تایید کمیته سه نفره استانداری صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس شهرداری ملزم شده است که طبق مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و زیر نظر مستقیم کمیته سه نفره استانداری نسبت به بازسازی ناوگان نیازمند به بازسازی اقدام کند.

یادآور می‌شود؛ تسهیلات تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه کشور مربوط به پرداخت تسهیلات به دستگاه‌ها در راستای توسعه اشتغالزایی و تولید است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.