| کد خبر: 232760 |

◄ سهمیه سوخت خودروهای دیزلی منوط به ثبت باربرگ می‌شود

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ از ابتدای مردادماه امسال واریز سهمیه سوخت خودروهای دیزلی در این شهر منوط به ثبت باربرگ می‌شود.

تین نیوز

سید مرتضی نصری: قزوین- به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ از ابتدای مردادماه امسال واریز سهمیه سوخت خودروهای دیزلی در این شهر منوط به ثبت باربرگ می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: از ابتدای مردادماه امسال واریز سهمیه سوخت خودروهای دیزیلی در شهر قزوین منوط به ثبت باربرگ می‌شود که شامل کلیه اطلاعات حمل بار نظیر مالکیت بار، مبدا و مقصد، بیمه بار و... است.

او افزود: وانت‌بارها نیز برای دریافت سهمیه اعتباری بنزین باید ضمن ثبت‌نام و ثبت سوابق فعالیت خود را در سامانه مدیریت مرکزی حمل‌ونقل درون‌شهری و حومه‌ای وابسته به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، به نشانی utcms.ir، از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین مجوز دریافت کنند و در غیر این صورت سهمیه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: سهمیه اعتباری بنزین باقیمانده در کارت وانت‌بارها، برای افرادی که بر اساس پیمایش و  صورت غیرعملکردی سهمیه دریافت می‌کنند، در صورت مصرف نشدن، به ماه بعد انتقال نمی‌یابد و سهمیه ماه جدید با آن جایگزین می‌شود؛ اما برای کسانی که سهمیه آنان بر اساس پیمایش تخصیص می‌یابد، اعتبار باقیمانده به ماه قبل منتقل می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.