| کد خبر: 225249 |

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

3کارگر بر اثر استنشاق گاز سمی در بویین زهرا جان خود را از دست دادند

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: دلیل فوت 3 کارگر در چرم‌شهر بویین‌زهرا استنشاق گاز سمی بوده است و 2 کارگر ایرانی به دلیل تلاش برای نجات یک کارگر افغانستانی جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

قزوین- مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: دلیل فوت 3 کارگر در چرم‌شهر بویین‌زهرا استنشاق گاز سمی بوده است و 2 کارگر ایرانی به دلیل تلاش برای نجات یک کارگر افغانستانی جان خود را از دست دادند.

قدرت اله مهدیخانی اضافه کرد: این شرکت تازه‌ تأسیس در حوزه تولید روغن‌های صنعتی است که با اجرای فرآیند بازچرخانی روغن سوخته خودرو و تصفیه و فرآوری آن روغن صنعتی را استحصال می‌کند و به همین دلیل دیگ‌های بزرگ روغن با ابعاد 6 متر در 2 متر دارد که یکی از کارگران اهل کشور افغانستان در یکی از این دیگ‌ها سقوط کرده است.

وی ادامه داد: یکی از افراد متوفی تبعه افغانی و دو متوفی دیگر ایرانی هستند که در این حادثه در دیگ روغن افتاده‌اند، تلاش داشتند تا همکار خود را از مرگ نجات دهند، اما متأسفانه هر 3 کارگر اسیر گاز‌های سمی و کشنده دیگ روغن شده و در دم جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت :ارتفاع این دیگ ها 50 سانتی متر است بنابراین احتمال غرق شدن کارگران در دیگ روغن کارخانه مذکور وجود ندارد.

مهدیخانی در پایان گفت : دلیل اینکه این سقوط با سهل‌انگاری کارگران و یا به دلیل مستقر نشدن تجهیزات ایمنی توسط شرکت اتفاق افتاده در دست بررسی است، اگر مشخص شود که اهمال از سوی شرکت اتفاق افتاده، بدون شک این شرکت باید دیه و خسارت واردشده به خانواده این 3 کارگر را بپردازد.اما اگر معلوم شود که سقوط کارگران به دلیل سهل‌انگاری خود آنها بوده، پرداخت خسارت به خانواده‌های آنها منتفی خواهد شد که در این مورد نظر پزشکی قانونی و قاضی دادگاه تعیین‌کننده خواهد بود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.