| کد خبر: 224649 |

مدیر مخابرات منطقه قزوین:

تقویت ارتباط با بازنشستگان در گرو پویایی سازمان است

مدیر مخابرات منطقه قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:تقویت ارتباط با بازنشستگان در گرو پویایی سازمان است،در شرایط کرونا و به جهت رعایت حال همکاران بازنشسته ، نیازمند اطلاع رسانی دقیق به آنها هستیم

تین نیوز

قزوین- مدیر مخابرات منطقه قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:تقویت ارتباط با بازنشستگان در گرو پویایی سازمان است،در شرایط کرونا و به جهت رعایت حال همکاران بازنشسته ، نیازمند اطلاع رسانی دقیق به آنها هستیم.

بر اساس این گزارش ، محمدرضا نصرابادی در دیدار با مسئول کانون بازنشستگان مخابرات و تعدادی ازانان، ضمن تجلیل از نقش ارزنده ی بازنشستگان در سی سال خدمت صادقانه ی آنان افزود : نیازمند تقویت ارتباط با همکاران بازنشسته هستیم  و می بایست در حوزه های مختلفی که مورد نیاز همکاران بازنشسته می باشد  سازوکارهای ارتباطی ویژه آنان را طراحی و اجرا کنیم .

وی افزود: از هرگونه امکانات که منجز به تقویت این ارتباط و انعکاس مسائل ومشکلات آنان شود، استقبال می کنیم.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: در شرایط کرونا و به جهت رعایت حال همکاران بازنشسته ، نیازمند اطلاع رسانی دقیق به آنها هستیم که در این بستر از فضای مجازی در کمترین زمان می توان به بهترین نحو اطلاع رسانی لازم را انجام داد.

نصرابادی از مسئول کانون بازنشستگان خواست تا ضمن بررسی و تشریح اهم مشکلات بازنشستگان و حوزه ی اختیارات آن و جمع بندی مسائل و مشکلات با همکاران بازنشسته ،جلسات بعدی برای پیگیری و تقویت کانون و استفاده از فرصت های جدید برگزار شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.