| کد خبر: 224043 |

پرونده قضایی تعاونی مسکن شهرک اندیشه در مرحله تحقیقات مقدماتی است

حسب گزارش یکی از ضابطین قضایی در خصوص روند واگذاری اراضی شهرک اندیشه، با توجه به اتهامات مطروحه، علیه هیات امناء مسکن این شهرک پرونده قضایی در دادسرای قزوین تشکیل شده است.

تین نیوز

قزوین تین نیوز - سید مرتضی نصری

حسب گزارش یکی از ضابطین قضایی در خصوص روند واگذاری اراضی شهرک اندیشه، با توجه به اتهامات مطروحه علیه هیات امناء مسکن این شهرک پرونده قضایی در دادسرای قزوین تشکیل شده است.

اتهامات صورت گرفته در این پرونده، تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر قانونی، تجاوز به حریم کانال آب و قنات با تمسک به تغییر کاربری مجاز 15 هکتار از اراضی کشاورزی از طریق الحاق اراضی زراعی بدون دریافت مجوزهای لازم و عدم رعایت حریم 60 متری کانال آب رسانی و حریم 15 متری نهر آب می باشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ پرونده شهرک اندیشه در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بنا به تشخیص بازپرس دادسرای قزوین، وقت رسیدگی جهت مواجهه حضوری برخی از مدیران وقت سازمان های مربوط تعیین گردیده و آنان می بایست در موعد مقرر جهت اخذ توضیحات لازم در شعبه مربوطه حضور یابند. از آنجایی که بررسی ابعاد تخلفات صورت گرفته در این پرونده نیاز به بررسی دارد، لذا تکمیل تحقیقات به صورت ویژه در حال رسیدگی است و قبل از اتخاذ تصمیم قضایی هر گونه پیش داوری در این رابطه خطاست.

وی در پایان هشدار داد: تخلفات صورت گرفته در این پرونده مربوط به دهه های گذشته است و دستگاه قضایی استان فارغ از زمان وقوع، در صورت کشف تخلف، با متخلفان بدون تعارف برخورد خواهد کرد و مدیران نیز باید به این موضوع واقف باشند که پس از پایان دوران مدیریت‌، چنانچه تخلفاتی در دوران مدیریتی آنها کشف شود، قطعاً رسیدگی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.