| کد خبر: 212475 |

◄ در مدت 2 ماه انجام شد: حمل 311 هزار تن کالا در استان قزوین

مقدار 311هزار تن کالا از 15 اسفند سال گذشته تا 20 اردیبهشت توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای استان قزوین جابه‌جا شده است.

تین نیوز

 رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین گفت: در فاصله زمانی 15 اسفند 98 تا 20 اردیبهشت 99 مقدار 311 هزارتن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین با صدور 90 هزار 680 برگ بارنامه جابه‌جا شده است.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر سیارمه اظهار کرد: جابه جایی این میزان کالا توسط رانندگان حمل ونقل جاده ای با توجه به شیوع کرونا، تعطیلی واحدهای تولیدی وغیره ....از رشد فزاینده‌ای نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته 9میلیون 632هزار کالا و با صدور 672هزار686برگ بارنامه توسط ناوگان حمل ونقل کالای جاده ای استان قزوین جابه جا شده است.

 رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا که مدافعان سلامت از جان خود گذشتند با ایثار و همدلی غرور ملی افریدن ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای نیز در این ایام با همدلی و از خودگذشتی درجابه جایی  مواد ضدعفونی وکالا خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: استان قزون به عنوان یکی از استان های تاثیرگذار درحمل مسافر و حمل و نقل کالا درکشور است چراکه با وجود دارا بودن یک درصد از وسعت کشور توانسته است نقش به سزایی در این امر ایفا نماید.

 سیارمه با اشاره به نقش بانوان کشور درتمام صحنه‌ ها تصریح کرد چهار بانوی راننده در استان قزوین در زمینه جابه‌جایی مسافر و کالا پا به پای رانندگان مرد در این عرصه فعالیت می نمایند.

وی گفت: استان قزوین در زمینه تشکلات صنفی کارگری رانندگان یکی از استان‌های پیشتاز در این راستا است که اولین انجمن صنفی کارگری رانندگان درسال77در این استان به ثبت رسیده و درحال حاضر9 انجمن صنفی کارگری رانندگان در بخش مسافر و کالا درجهت استیفای حقوق این قشر تحت پوشش کانون انجمن‌های  صنفی رانندگان استان فعالیت می نماید.

وی با اشاره به بیمه تکمیلی رانندگان اضافه کرد: از سال گذشته اقداماتی در این راستا انجام شده و رانندگان به همراه اعضای خانواده تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

وی به تشکیل کمیته توزیع لاستیک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمیته توزیع لاستیک با مشارکت دستگاه‌های ذیربط (راهداری وحمل ونقل جاده ای، صنعت ومعدن تجارت، اتحادیه تهیه و توزیع لاستیک و انجمن های صنفی کالا و مسافر) تشکیل شد و نسبت به توزیع لاستیک دربخش‌های کالا و مسافر اقدامات موثری صورت گرفت درحالی که با توجه به کمبود لاستیک مورد نیاز در برخی از سایزها توانسته اند در بازار از افزایش قیمت لاستیک جلوگیری نمایند.

سیارمه عنوان کرد: 90درصد از جابه جایی کالا در کشور و استان توسط ناوگان حمل ونقل کالا جاده‌ای صورت می گیرد که رانندگان حمل و نقل نقش موثری در جابه‌جایی این مقدار از کالا در استان و کشور دارند.

وی با توجه به نقش به سزای رانندگان در جابه‌جایی کالای جاده ای و مسافر در استان و کشور از مسئولان خواست همکاری و توجه جدی به این قشر زحمتکش در راستای حل مشکلات را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.