| کد خبر: 145003 |

اجرای 20میلیاردریال پروژه عمرانی در منطقه 7 کشور با مشارکت بانک شهر

در شهرنت‌ها زمینه اشتغال جوانان تحصیل‌کرده فراهم شده که تاکنون 130نفر در منطقه هفت و45نفر در استان قزوین مشغول به کار شده‌اند که پس از شش ماه در صورت تایید توانمندی آن‌ها استخدام می‌شوند.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگارتین نیوز از قزوین-مدیریت شعب بانک شهر منطقه هفت کشوردر گفتگو باخبرنگار ما گفت:منطقه هفت شامل استان‌های قزوین،همدان، زنجان،کرمانشاه،ایلام،کردستان و گیلان است.

سعید نوری تصریح کرد: حدود 70درصد سهام این بانک مربوط به هفت کلان‌شهر است که استان قزوین 7/6،مشهد88،اصفهان4/7،تهران10،کرج7،تبریز7،شیراز7 وقم7درصد سهام‌دار این بانک هستند.

وی گفت:در شهرنت‌ها زمینه اشتغال جوانان تحصیل‌کرده فراهم شده که تاکنون 130نفر در منطقه هفت و45نفر در استان قزوین مشغول به کار شده‌اند که پس از شش ماه در صورت تایید توانمندی آن‌ها استخدام می‌شوند.

مدیریت شعب بانک شهر منطقه هفت کشور افزود:سرمایه‌های مردم در این بانک در اجرای پروژه‌های عمرانی به کارگیری شده که این اقدام موجب جلب اعتماد و رضایت آنان شده است.

وی اظهار کرد: در قزوین در ساخت پل‌های 9دی،قدس،امام رضا(ع)،میدان ورودی بوئین‌زهرا و پارک ملاخلیلا سرمایه لازم را تامین ودر کنار آن تجهیز آتش‌نشانی وخدمات ایمنی این شهر را نیز انجام داده‌ایم.

 نوری  گفت:در استان قزوین برای اجرای طرح‌های عمرانی 20میلیارد ریال مشارکت داشته‌ایم و امسال هم با انتخاب اعضای جدید شورای شهر آمادگی داریم در این زمینه همکاری کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.