| کد خبر: 211574 |

ابتلای بیش از 1600 نظامی روس به کرونا

​وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای تأیید کرد که تاکنون نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۱۶۰۰ نفر از نظامیان این کشور مثبت اعلام شده است.

تین نیوز

وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای تأیید کرد که تاکنون نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۱۶۰۰ نفر از نظامیان این کشور مثبت اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای از ابتلای 1666 نفر از نظامیان و دانشجویان دانشکده‌های نظامی این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه،‌ تا اواسط امروز چهارشنبه 13 می [24 اردیبهشت] نتیجه آزمایش کرونای 1666 نفر از نیروهای نظامی روسیه مثبت اعلام شده است که از بین افراد مبتلا، 378 نفر در بیمارستان‌های وابسته به وزارت دفاع روسیه تحت درمان قرار گرفته‌اند، 586 نفر در محل خدمت خود قرنطینه شده‌اند، 20 نفر در بیمارستان‌های غیرنظامی بستری هستند و 682 نفر نیز تحت قرنطینه خانگی هستند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده‌ است که وضعیت جسمانی اکثریت قریب به اتفاق نظامیان مبتلا به کرونا در این کشور پایدار است و تنها حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. این وزارتخانه همچنین از بهبود حدود 500 نفر از نظامیان روسی مبتلا به کرونا خبر داده است.

به‌رغم محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روسیه، تعداد موارد ابتلا  به ویروس کرونا در این کشور طی هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، به‌طوری که این کشور در حال حاضر با بیش از 240 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا، از این لحاظ رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.