| کد خبر: 176480 |

◄ انتشار تازه‌ترین شماره «حمل‌ونقل» با نگاه ویژه به انتخاب وزیر

در بخش‌های مختلف این نشریه نیز می‌توانید واکنش‌ها و انتظارات بخش خصوصی یا فعالان حمل‌ونقلی از وزیر جدید را ببینید. از جمله احمد خرم (وزیر پیشین راه و ترابری) که این موضوع را واکاوی کرده و به وزیر جدید پیشنهاداتی داده است.

تین نیوز

شماره تازه هفته‌نامه حمل‌ونقل با نگاهی ویژه به وزیر جدید راه و شهرسازی منتشر شد. 

عکس نخست این شماره از هفته‌نامه، به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اختصاص دارد که توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. هرچند که در گزارشی مفصل به تمام اتفاقاتی که منجر به انتخاب «اسلامی» شد اشاره شده است؛ اما در گزارش این هفته «حمل‌ونقل» به حضور «بدون حاشیه» اسلامی در وزارت راه و شهرسازی تاکید شده است. 

مدیرمسئول هفته‌نامه نیز در یادداشتی تلویحاً از «غلبه نگاه سیاسی بر تخصصی» در انتخاب وزیران انتقاد کرده و نوشته است که «اگر ارتباط درستی در این زمینه ایجاد نشده و بخش تخصصی نتواند با بدنه اجتماعی تعامل برقرار کند، شهروندان نیز نه اهمیتی برای مسائل این حوزه قائل شده و نه حساسیتی نسبت به شرایط و تغییر و تحولات آن از خود نشان می‌دهند و کماکان این حوزه سیاسی است که بدون توجه به مختصات تخصصی برای این حوزه تصمیم می‌گیرد.»

محمد سعیدنژاد نیز در مقاله‌ای دیگر، با اشاره به حضور یک چهره جدید در وزارتخانه راه و شهرسازی، به طرح مشکلات بخش حمل‌ونقل در سه محور پرداخته است. 

در بخش‌های مختلف این نشریه نیز می‌توانید واکنش‌ها و انتظارات بخش خصوصی یا فعالان حمل‌ونقلی از وزیر جدید را ببینید. از جمله احمد خرم (وزیر پیشین راه و ترابری) که این موضوع را واکاوی کرده و به وزیر جدید پیشنهاداتی داده است. 

اما یکی از گزارش‌های خواندنی این شماره از هفته‌نامه حمل‌ونقل نیز در صفحه «هوایی» منتشر شده. جایی که از «نگاه سیاسی» به «افتتاح پروژه‌های فرودگاهی» انتقاد شده و در این زمینه روایتی بکر و دست اول از فشار نماینده همدان در مجلس برای برقراری پروازهای حج در فرودگاه این شهر خبر داده و آن را آسیب‌شناسی کرده است. 
هفته‌نامه حمل‌ونقل را می‌توانید به صورت آنلاین، اینجا مطالعه کنید. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.