| کد خبر: 258941 |

ساختمان‌ های ناایمن تهران تخلیه می‌ شوند

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و مهروموم یک سوم ساختمان‌ های ناایمن است که به لحاظ سازه‌ ای نیز ناایمن تشخیص داده شده‌ اند.

تین نیوز

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و مهروموم یک سوم ساختمان های ناایمن است که به لحاظ سازه ای نیز ناایمن تشخیص داده شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدارک ساختمان های ناایمن که از ۱۲۹ به ۹۳ فقره کاهش یافته به معاونت حقوق عامه دادستانی ارسال شده و دادستانی درخصوص ناایمنی سازه های این ساختمان ها از سازمان مدیریت بحران استعلام گرفته و موضوع را بررسی کرده است.

مهدی بابایی افزود: بر اساس این بررسی ها، یک سوم از این ساختمان ها از لحاظ سازه ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان ها بود.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اطلاعات تکمیلی این ساختمان ها برای معاون دادستان ارسال شده است و منتظر اقدام قوه قضاییه هستیم.

مهدی بابایی افزود: در گذشته فرایند ایمن سازی ساختمان ها را سازمان آتش نشانی پیگیری می کرد، اما در لایحه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی باتوجه به اینکه تا این لحظه ۳۳ هزار ساختمان ناایمن شناسایی شده، مناطق موظف شده اند همه مراحل الزام مالکان به ایمن سازی را پیگیری کنند و در صورت نیاز در مراجع قضایی نیز برای این ساختمان ها پرونده تشکیل دهند.

گفتنی است دادستانی کل کشور، اسامی ساختمان های ناایمن پایتخت را دوم خرداد امسال اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.