| کد خبر: 233722 |

شورای بعدی مسئله حمل و نقل عمومی را جدی تر پیگیری کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازجمله موضوعاتی که شورای شهر بعدی باید به صورت جدی به آن بپردازد، توسعه حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازجمله موضوعاتی که شورای شهر بعدی باید به صورت جدی به آن بپردازد، توسعه حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز تمامی طرح‌های باقی مانده در بایگانی را بررسی کردیم.

وی درباره یکی از مصوبات امروز شورا عنوان کرد: نقاطی در اطراف شهر تهران تعیین شد و به شهرداری اجازه داده شد که در صورت نیاز از وضعیت تک آرامستانی خارج شویم چراکه تا حدود سه سال دیگر در بهشت زهرا ظرفیت داریم.

وی عنوان کرد: در جلسه آینده نیز به ارائه گزارش عملکرد به مردم می‌پردازیم. مراسم تحلیف نیز ارتباطی به شورای شهر ندارد و مربوط به وزارت کشور است. در گذشته در مراسم تحلیف روسای شورای های گذشته نیز دعوت می‌شدند اما از دعوت در مراسم امسال اطلاعی ندارم.

هاشمی بیان کرد: طی ۴ سال گذشته مجموعاً حدود ۳۱۶ جلسه صحن علنی داشتیم و بیش از ۱۵۰ طرح به کمیسیون‌ها داده شده بود و ۱۸۰ لایحه نیز داشتیم که حدوداً کم‌تر از ۵۰ طرح و لایحه هنوز در کمیسیون‌ها باقی مانده است. باقی موارد بررسی شده و به تصویب رسیده یا نرسیده است. به علاوه حدود هزار تذکر نیز داشتیم.

وی با اشاره بر مهم‌ترین موضوعی که شورای بعدی باید پیگیری کند و در این شورا محقق نشد، تصریح کرد: موضوع آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی باید جدی تر از همیشه پیگیری شود و تهران باید به حداقل ۹ هزار اتوبوس برقی، ۱۲ خط مترو و ۲۵۰ ایستگاه برسد و در حال حاضر حداقل هزار واگن داشته باشد. بحث بعدی آسیب‌های اجتماعی است که به دلیل مشکلات اقتصادی آسیب‌های زیادی داریم و ۸۳ درصد مردم نیز به این موضوع تاکید داشتند و شهرداری باید در فعالیت‌های اجتماعی به صورت جدی وارد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.