| کد خبر: 226429 |

اصلاح مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی تصویب شد

اصلاح مواد ۱ و ۲ مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با ۱۷ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

تین نیوز

اصلاح مواد ۱ و ۲ مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با ۱۷ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، اصلاح مواد ۱ و ۲ مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در جلسه امروز شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران در توضیح این لایحه گفت: لایحه اعطایی شهرداری مبنی بر اصلاح دو ماده از یک مصوبه و برای تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی است. این سازمان در دوره پنجم تجهیزات خود را از محل این عوارض تجهیز و نوسازی کرده است.

وی افزود: بر اساس این پیشنهاد، در گذشته هنگام تخریب و نوسازی عوارض ایمنی ساختمان دریافت می شد و برای ساختمان های زیر ۸ یا ۶ طبقه عوارض ۲ درصد و بالای ۹ طبقه عوارض ۳ درصد کسب می شد. در حال حاضر پیشنهاد جدید دقیق تر شده و شهرداری پیشنهاد داده تا عوارض ساختمانی ساختمان های یک الی ۳ طبقه با ضریب یک و ساختمان های ۹ طبقه به بالا با ضریب ۵ محاسبه شود.

نوری تصریح کرد: براساس این پیشنهاد، در عوارض ساختمانی برای ساختمان های غیر مسکونی نیز از یک تا ۵ طبقه با ضریب سه و تا ۸ طبقه با ضریب ۴ و ۹ طبقه به بالا با ضریب ۶ مورد بررسی قرار گیرد.

این لایحه با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.