| کد خبر: 248234 |

◄ پرواز با یک جسد از دنور در آمریکا تا تهران؟

این هواپیما قبل از پرواز به تهران، پرواز به دنور آمریکا را انجام داده است.

تین نیوز

به دنبال لغو پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به ایران که پنج شنبه گذشته به دلیل ادعای کشف یک جسد در این هواپیما صورت گرفته بود،  سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای لوفت هانزا و اتریشی طبق برنامه قبلی از امروز انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که ایسنا نوشت: سعید چلندری اظهار کرد که بنابر اعلام نماینده لوفت هانزا پروازهای لوفت هانزا و اتریشی طبق برنامه قبلی از امروز انجام خواهد شد.

اما ماجرا چه بود و موضوع کشف جسد چیست؟

روز پنج شنبه گذشته بود که خبر عجیبی از سوی رسانه های خارجی منتشر شد که از  پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا حکایت داشت.

 یورو نیوز در این زمینه نوشته بود: پلیس آلمان روز پنجشنبه پنجم آبان ماه ( ۲۸ اکتبر ) از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا خبر داد. این هواپیما صبح روز پنجشنبه از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان  پرواز کرده بود.

در این خبر تاکید شده بود: خدمه فرودگاه در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز، جسد این مرد را پیدا کردند. چهار ساعت از کار بر روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد.

به نوشته این رسانه، پرواز برگشت این هواپیما که برای روز جمعه برنامه ریزی شده بود، لغو شد.

پرواز به دنور آمریکا قبل از پرواز به تهران

پس از انتشار این خبر، خبرگزاری تسنیم به شرح وضعیت پرواز این هواپیما پرداخت و اعلام کرد: بررسی برنامه پرواز هواپیمای ایرباس 340 به رجیستر D-AIGW نشان می دهد این هواپیما قبل از پرواز به تهران، پرواز به دنور آمریکا را انجام داده است.

این هواپیما چهارشنبه شب پرواز فرانکفورت به تهران را انجام داده و ساعت 20:41 دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشسته است.

در ادامه نیز هواپیمای ایرباس 340 لوفتهانزا ساعت یک و 49 دقیقه بامداد دیروز (پنجشنبه 27 اکتبر 2022)  تهران را  به مقصد فرانکفورت ترک می کند و در ساعت  5 و 18 صبح در فرودگاه این شهر به زمین می نشنید.

 هواپیمایی لوفت هانزا تقریبا حدود 11 ساعت بعد ادعای پیدا شدن جسد در چرخ های عقب هواپیمای ایرباس را به مسئولان فرودگاه امام اعلام می کند.

تسنیم همچنین نقل قولی از سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی را منتشر کرد که با اشاره به ادعای هواپیمایی لوفت هانزا در خصوص پیدا شدن جسد در پرواز تهران - فرانکفورت این شرکت اظهار کرد: هواپیمایی لوفت هانزا به صورت تلفنی به ما اعلام کرد در پرواز تهران - فرانکفورت این شرکت یک جسد پیدا شده است.

وی یادآور شد: این پرواز ساعت یک و 30 دقیقه بامداد دیروز پنجشنبه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرد. حدود چهارده ساعت بعد لوفت هانزا به صورت شفاهی اعلام کرد که در قسمت چرخ های عقب جسدی را پیدا کرده اند.

وی افزود: تا زمانیکه این موضوع رسما و کتبی به ما اعلام نشود، ادعای لوفت هانزا قابل بررسی نیست.

وی در عین حال تصریح کرد: با این حال در بررسی های صورت گرفته به موردی در این رابطه در فرودگاه امام بر نخوردیم.

 

 

 

 
 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.