| کد خبر: 201799 |

◄ اولین کالا از شهر فرودگاهی امام ترخیص شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ترخیص کالا برای اولین بار از شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: رضایتمندی مسافران از خدمات و سرویس فرودگاه امام 15 درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ترخیص کالا برای اولین بار از شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: رضایتمندی مسافران از خدمات و سرویس فرودگاه امام 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی رستمی در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته عنوان کرد: ماموریت اصلی شهر فرودگاهی امام تبدیل شدن به هاب اول بار و دوم مسافر در منطقه است.

او در ادامه افزود: حدودا پنج ایرلاین پروازهای خود را به ترمینال سلام انتقال داده‌اند و در حال حاضر تا هفت پرواز روزانه در این ترمینال انجام می‌شود که برنامه ما برای رساندن آن به 15 پرواز روزانه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در خصوص عملکرد منطقه آزاد فرودگاه امام عنوان کرد: حدودا 50 شرکت ثبت و یا در حال ثبت شدن هستند. از همین رو لازم است ما برای حضور بیشتر شرکت‌ها بسترهای لازم را فراهم کنیم.

رستمی با اعلام این خبر که امروز برای اولین بار شاهد ترخیص کالا از شهر فرودگاهی امام هستیم، بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در دستور کار داریم هوشمندسازی فرودگاه امام است که در راستای آن در هفته دولت دو سامانه در این رابطه راه‌اندازی شد.

وی یکی از برنامه‌های مهم در فرودگاه امام را برقراری شبکه پروازی داخلی از ترمینال سلام اعلام کرد و گفت: در حوزه شهر فرودگاهی حدود هشت میلیون مسافر وجود دارد که این نشان از ظرفیت موجود برای برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام از افزایش 15 درصدی رضایتمندی مسافران فرودگاه امام خبر داد و گفت: در طی یک سال اخیر شاهد کاهش 14 درصدی تاخیرهای پروازی بودیم.

او گفت: امروز ما در حوزه بار شاهد بارگیری 120 هزار تن بار از شهر فرودگاهی امام هستیم و بیشترین تجربه ما در جابه‌جایی مسافر 9 میلیون نفر بوده است که امروز ظرفیت این که این رقم به 15 میلیون مسافر برسد وجود دارد و پایانه هوشمند ما تا چهار برابر امکان افزایش ظرفیت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.