| کد خبر: 198562 |

◄ افزایش پروازهای ترمینال سلام به ١٥ پرواز در روز

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش پروازها از ترمینال گالری سلام صورت گرفته است.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش پروازها از ترمینال گالری سلام صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام (ره)، علی رستمی اظهار داشت: ترمینال گالری سلام در روز ٢٨ خردادماه با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح شد و نخستین پرواز از این ترمینال در روز یکم تیرماه توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد دوبی انجام گرفت.

وی گفت: با آغاز عملیات پروازهای حج از ١٧ تیرماه قریب به ٤٦ هزار زائر خانه خدا از ترمینال گالری سلام اعزام و پذیرش شدند که میزان رضایتمندی آن‌ها از این ترمینال به بیش از ٩٢ درصد رسید.

رستمی بیان کرد: در عملیات پروازهای اربعین سال جاری نیز از ١٧ تا ٢٨ مهر ١٠ هزار و ٦١٠ زائر توسط یک شرکت هواپیمایی خارجی از ترمینال گالری سلام به دو مقصد بغداد و نجف اعزام و پذیرش شدند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون پروازهای ۵ شرکت هواپیمایی خارجی از ترمینال گالری سلام انجام می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام صورت گرفته و تا پایان سال تعداد پروازهای روزانه از این ترمینال به ١٥ پرواز می‌رسد.

*آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای میزبانی از پروازهای داخلی

رستمی در خصوص برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) گفت: با بهره‌برداری از ترمینال گالری سلام و انتقال بخشی از پروازهای ترمینال شماره یک به این ترمینال؛ ظرفیتی جدید در ترمینال یک ایجاد شد که تصمیم گرفتیم از آن برای برقراری پروازهای داخلی و تکمیل شبکه پروازی فرودگاه استفاده کنیم.

وی ادامه داد به همین منظور بال غربی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای داخلی آماده شد و تاکنون دو شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام (ره) به کیش و مشهد پرواز انجام داده‌اند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: ظرفیت لازم و زیرساخت‌های موردنیاز برای انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) مهیا شده و باتوجه به درخواست شرکت‌های هواپیمایی انجام این پروازها امکان‌پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.