| کد خبر: 198498 |

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خبر داد؛

◄ رکوردشکنی پروازهای اربعین در فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد: در روزهای ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه امام انجام شد این در حالی است که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به رکوردشکنی در عملیات پروازهای اربعین اشاره کرد و گفت: در روزهای ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه امام انجام شد این در حالی است که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، علی رستمی در این رابطه اظهار داشت: در سال گذشته بیشترین تعداد زائرانی که در یک روز از فرودگاه امام (ره) به عتبات سفر کردند ٧ هزار و ٩٨ نفر بود که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال جاری به ١١ هزار و ٤٥٣ نفر رسیده است.

رستمی با بیان اینکه در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته رکورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبدأ عراق به فرودگاه ٣٦ پرواز بود، بیان کرد: این آمار در عملیات سال جاری در روز ٢٨ مهرماه به ٥٨ پرواز رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در روزهای ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه امام انجام شد این در حالی است که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

رستمی ادامه داد: در روز ٢٨ مهرماه ١٠ هزار و ٩٤٩ زائر از عراق وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شدند که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته ٧ هزار و ١٦٤ نفر بود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با اشاره به بهره‌برداری از ترمینال گالری سلام در خردادماه سال جاری بیان داشت: بهره‌برداری از این ترمینال موجب شد تا هیچ‌گونه محدودیتی در پروازهای اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد که شرکت‌های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

رستمی گفت: اولویت مهم شرکت شهر فرودگاهی امام در عملیات پروازهای اربعین خدمت‌رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت‌های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره یک و ترمینال گالری سلام، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.