| کد خبر: 197669 |

◄ اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین در فرودگاه امام‌

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

تین نیوز

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه هماهنگی پروازهای اربعین با حضور جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، نمایندگان نهادها، فرماندهان ارگان‌های نظامی و انتظامی و روسای ایستگاه‌های شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام (ره) برگزار شد.

حسن خوشخو در این جلسه گفت: هماهنگی‌های لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در ایام اربعین حسینی میان تمام ارگان ها و نهادهای مستقر در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و همه بخش‌های این فرودگاه آماده ارائه خدمات به پروازهای اربعین هستند.

بر اساس تعامل صورت گرفته با ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه امام (ره) مقرر شد تا با اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن برسد.

رشد ۱۴ درصدی پرروازهای اربعین در فرودگاه امام

فاروق علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش درخواست‌های پرواز به عتبات در ایام اربعین حسینی، گفت: تا چهاردهم مهرماه ٦٧٦ درخواست پرواز به دو مقصد نجف و بغداد از سوی شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه امام (ره) واصل شده که در مقایسه با سال گذشته ١٤ درصد رشد را نشان می‌دهد.

علیخانی افزود: با بهره برداری از ترمینال سلام و افزایش ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده هستیم تا به هر میزان که شرکت‌های هواپیمایی درخواست پرواز به عتبات را داشته باشند، تسهیلات فرودگاهی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.