بازدید سایت : ۴۱۴۴۱
مترو تهران روی ریل پیشرفت

عملیات ریل‌گذاری ۲ کیلومتر از خط هفت مترو

عملیات ریل‌گذاری ۲ کیلومتر از خط هفت مترو

تین‌نیوز | مدیر عامل شركت مترو تهران اعلام كرد :صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ خط 7 به پایان رسیده و عملیات اجرایی ریل گذاری این خط آغاز شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و بین الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) هابیل درویشی كه به مناسبت هفته گرامیداشت "كارگر" و تبریك این روز به كارگران و قدردانی از آنان، امروز به پروژه خط هفت مترو رفته بود خطاب به كارگران شاغل در صنعت مترو از آنان به عنوان مجاهدان گمنام این صنعت یاد كرد.

وی با اشاره به نامگذاری امروز هشتم اردیبهشت از هفته كارگر به نام« كارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» بیان داشت: كارگران، اركان و ستون فقرات اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ كسی نمی تواند تحقق سیاستهای اصولی اقتصاد مقاومتی را بدون نقش آفرینی "كارگران" نادیده بگیرد.

مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه، صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ فاز نخست خط هفت (بیش از 20 كیلومتر) را مرهون تلاش كارگران و مهندسین گمنام صنعت مترو دانست و گفت: بحمدالله از آغاز ریل گذاری در این خط، پیشرفت های قابل توجهی داشتیم و ریل گذاری در این خط از مرز 2 كیلومتر عبور كرده است.

درویشی با بیان این كه خط هفت تنها خط مترو در شهر تهران است كه بصورت تمام مكانیزه، حفاری و لاینینگ شده و در نوع خود كم سابقه است، اظهار داشت : ما در خط هفت بیش از 55 جبهه فعال كاری داریم و2800 نفر به صورت دو شیفت مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان امسال فاز نخست این خط با 8 ایستگاه و از بلوار محلاتی تا میدان صنعت را بهره برداری كنیم.

خط هفت مترو در دو فاز در حال احداث است كه در فاز نخست، بیست كیلومتر و در فاز دوم هفت كیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.