| کد خبر: 84504 |

تشکری هاشمی؛

خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل اولویت اصلی شهرداری تهران است

تین نیوز | معاون حمل ونقل شهرداری تهران اعلام کرد نوسازی خودروهای فرسوده از اولویت های مهم شهرداری تهران در سال آتی است.

سید جعفر تشکری هاشمی درباره ساماندهی خودروهای فرسوده گفت :در حال حاضر 11500 تاکسی فرسوده در طرح نوسازی شرکت کرده اند که مراحل اجرایی آن در روزهای پایانی سال گذشته انجام شده و به زودی نوسازی این خودورها انجام می پذیرد.


تشکری هاشمی تاکید کرد: شهرداری تهران مصرانه فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده را در سال آتی را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به روند نوسازی اتوبوس های فرسوده گفت : با توجه به عدم پرداخت معوقات دولت نوسازی کامل اتوبوس ها ممکن نیست، به همین دلیل ما تلاش کردیم به سمت بازسازی اتوبوس های فرسوده حرکت کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: اتوبوس ها بعد از نوسازی کامل قادر به تردد در سطح شهر هستند، البته فرایند نوسازی اتوبوس ها از دستور کار ما خارج نخواهد شد و شهرداری تهران پیگیری پرداخت های دولتی در زمینه خودورهای فرسوده را دنبال خواهد کرد.

تشکری هاشمی با اشاره به نوسازی اتوبوس ها از طریق خرید خدمات گفت :به زودی طی فراخوانی از سرمایه گذران دعوت خواهیم کرد که در فرایند نوسازی اتوبوس رانی مشارکت کنند. وی تاکید کرد :شهرداری تهران با خرید خدمات از سرمایه گذاران به سوی بهبود ناوگان فرسوده حرکت خواهد کرد.

وی با ابراز نگرانی از تردد خودورهای شخصی فرسوده در سطح شهر  گفت : در تهران بیش از 100 هزار خودوری فرسوده در شهر در حال تردد هستند که این معضل نیازمند پیگیری های جدی مسئولان ودست اندرکاران است.

وی افزود :البته این اطلاعات بر طبق پلاک های شماره گذاری تخمین زده شده است زیرا بسیاری از پلاک ها در تهران و شهرستان ها جا به جا شده اند. تشکری هاشمی با اشاره به همکاری های دولتی در زمینه نوسازی خودورهای فرسوده گفت:کارگروهی برای حل و فصل معضل خودروهای فرسوده در دولت تشکیل شده است .

وی افزود :در این این کارگروه معضلاتی نظیر تردد خودورهای فرسوده ،آلودگی هوا ،عدم ایمنی ،مشکلات زیست محیطی ،تردد موتور سیکلت ها و خودورهای کاربراتوری به بحث گذشته است.

تشکری هاشمی تاکید کرد: دراین جلسات که با حضور مسئولان مربوط برگزار می شود ، پیشنهاداتی خوبی مطرح شده که نتایج آن به زودی مشخص می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.