| کد خبر: 81098 |

◄ محورهای پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌و‌‌‌نقل‌ و ترافیک

تین نیوز | پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌و نقل و ترافیک در تاریخ 11 اسفند 1394 تا 12اسفند 1394 توسط معاونت و سازمان حمل و نقل ترافیک و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، با توجه به اینکه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌و نقل و ترافیک به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه و علاقه‌مندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

این کنفرانس همانند سال‌های گذشته به حوزه‌هایی از قبیل مهندسی راه و ترابری، طراحی شبکه‌های حمل‌ونقل همگانی، تحلیل ظرفیت سیستم‌های حمل‌و‌نقل همگانی، معرفی و ارزیابی سیستم‌های حمل‌و‌نقل همگانی، بهینه‌سازی ناوگان حمل‌و‌نقل همگانی، سیستم‌های حمل‌و‌نقل هوشمند، سیستم های تصمیم یار برای کنترل ترافیک، مدیریت تصادف در سیستم های حمل و نقل هوشمند و بسیاری از مسائل هوشمند سازی حمل و نقل و ترافیک خواهد پرداخت.
 
ایمنی ترافیک، مدل‌ها و روش‌های پیش‌بینی تصادفات شهری، روش‌های نوین جهت ایمن‌سازی معابر، بررسی رفتار رانندگان، سیستم‌های ایمنی وسایل نقلیه‌ی موتوری،حمل‌ونقل و توسعه‌ی پایدار، پیاده محوری و حمل‌ونقل انسان‌مدار و  توسعه دوچرخه‌سواری، از دیگر مباحثی است که در این کنفرانس در خصوص آنها سخن گفته خواهد شد.

بر همین اساس، بررسی روش‌ها و سیاست‌های مناسب، جهت افزایش عرضه‌ی سیستم حمل‌و‌نقل، آموزش ترافیک،  روا‌‌ن‌شناسی در ترافیک، آموزش و فرهنگ‌سازی برای رفتار درست حمل‌ونقلی و تاثیر اخلاق شهروندی در رفتارهای ترافیکی و نیز برخی دیگر از مبحث مهمی است که مورد توجه کارشناسان حوزه حمل و نقل شرکت کننده در این کنفرانس قرار گرفته است. 

این کنفرانس در روزهای 11 و 12 اسفند ماه در محل برج میلاد با حضور جمع زیادی از کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.