| کد خبر: 48987 |

توقف تردد زوج و فرد خودروها در کرمانشاه به صورت موقت است

تین نیوز | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از توقف موقت تردد زوج و فرد خودروها در کرمانشاه خبر داد و گفت: براساس ترافیک اردیبهشت ماه این شهر برای اجرای این طرح تصمیم‌گیری می‌شود.
 
سرهنگ غلامرضا امیدی اظهار داشت: اجرای تردد زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر کرمانشاه تا پایان سال گذشته مصوب شده بود و از ابتدای امسال اجرای این طرح به‌طور موقت متوقف شده است.
 
امیدی در مورد زمان اجرای این طرح در سال جدید گفت: ​پس از تعطیلات نوروزی و در فروردین ماه به علت انباشت کارها شاهد ترافیک سنگین در سطح معابر شهر کرمانشاه هستیم که این ترافیک تا حدودی کاذب است و تا پایان فروردین ماه فروکش می‌کند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: ترافیک واقعی شهر کرمانشاه در اردیبهشت ماه خود را نشان می‌دهد که حجم ترافیک واقعی شهر در طول این ماه ثبت شده و در این زمان برای اجرای تردد زوج و فرد در این شهر تصمیم‌گیری می‌شود.
 
سرهنگ امیدی با بیان اینکه توقف اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در شهر کرمانشاه موقتی است، افزود: در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه در مورد زمان اجرای طرح تردد زوج و فرد در مرکز استان تصمیم‌گیری می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور کرمانشاه با اشاره به کاهش 30درصدی تصادفات نوروزی در شهر کرمانشاه گفت: آمارها نشان می‌دهد که تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی درون شهری استان کرمانشاه در نیمه نخست فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
 
سرهنگ امیدی این کاهش را نتیجه تلاش‌های پلیس راهور و دیگر ارگان‌ها بیان کرد و افزود: همکاری رسانه‌ها و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم سبب شده در روزهای آغازین سال جدید شاهد افزایش ایمنی و نظم و انضباط ترافیکی در استان کرمانشاه باشیم.
 
وی از همکاری مناسب رانندگان با پلیس راهنمایی و رانندگی در این روزها خبرداد و گفت: پلیس راهور کرمانشاه به عنوان بخشی از مجموعه سازمان انتظامی کشور در سال جدید می‌کوشد به خدمات خود در بخش مدیریت و ساماندهی ترافیک کیفیت ببخشد.
 
وی تداوم همکاری مردم با پلیس راهور را عاملی برای کاهش تصادفات رانندگی در طول سال دانست و خاطرنشان کرد: افزایش قانونمندی در معابر شهری سبب تسهیل در ترافیک و آرامش هم‌استانی‌ها می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.