| کد خبر: 268476 |

افزایش ۵۰ درصدی نرخ صدور پروانه شرکت‌ های حمل و نقلی در سال آینده

اعضای شورای شهر تهران لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

تین نیوز

اعضای شورای شهر تهران لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران امروز بررسی لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه های بهره برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را روی میز بررسی خود قرار دادند و جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه هزینه صدور پروانه برای شرکت‌های حمل و نقلی در سال آینده هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: البته براساس رده‌بندی برای تمدید مجوزشان از سه تا شش میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار پروانه فعالیت خودرو و راننده یک ساله است، گفت: تمامی درآمدها به سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های شهرداری تهران خواهد رسید و دقت داشته باشید که این رقم برای شرکت‌هایی که تعداد زیادی کامیون و کامیونت دارند اصلا عدد بالایی نیست.

پوریا علیمردانی مدیریت سازمان پایانه‌ها نیز با حضور در شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ضریب شرکت‌ها به صورت هوشمند محاسبه می‌شود، گفت: شرکت‌ها براساس تعداد سرویس‌شان، نوع معاینه فنی خودروهایشان و تعداد ناوگان درجه بندی می شوند و رقم صدور پروانه برای شرکت‌ها نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه های بهره‌برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.