| کد خبر: 208472 |

کاهش 82 درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: بررسی آمارهای تحلیل ترددها حکایت از کاهش 82 درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور دارد.

تین نیوز

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: بررسی آمارهای تحلیل ترددها حکایت از کاهش 82 درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: همانطور که گفته شده بو طرح ویژه ترافیکی روز سیزده فروردین از ساعت 5 صبح به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: تأکید این طرح بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بوده است و در این طرح همه معابر برون شهری و درون شهری پوشش داده شد و تلاش شد از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

سرهنگ سلیمی گفت: همکاران ما در نزدیکی تفرجگاه‌ها مستقر شده و با 3500 تیم گشتی و 1500 تیم موتور سوار و نهایتا 4500 تیم پیاده این طرح را اجرا کردند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا افزود: تحلیل آماری نشان می دهد 82 درصد تمامی سفرها کاهش داشته است و در برخی از شهرها کاهش تا 95 درصد هم اعلام شده است که جای تقدیر از مردم خوب مان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های روز طبیعت تا پایان امروز اجرا خواهد شد و آماده باش تا پایان شب ادامه دارد.

سرهنگ سلیمی گفت: اما محدودیت‌های یکه از سوی ستاد و از بامداد روز هشتم فروردین آغاز شده است تا پایان روز 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.