| کد خبر: 207437 |

شایعه تعطیلی شهر و پمپ بنزین‌ها صحت ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه تعطیلی کامل شهرها و پمپ بنزین‌ها صحت ندارد و این شایعه‌ها منجر به تجمع افراد در فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌شود و اصلا چنین چیزی در دستور کار قرار ندارد.

تین نیوز

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه تعطیلی کامل شهرها و پمپ بنزین‌ها صحت ندارد و این شایعه‌ها منجر به تجمع افراد در فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌شود و اصلا چنین چیزی در دستور کار قرار ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در پی اعلام آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن افزود: آنچه ما توصیه می‌کنیم، کاهش تجمع غیرضروری است. در هر شهر و استانی اگر این صحنه‌ها مشاهده شود، تا یک هفته آینده با خیز تعداد ابتلا مواجه خواهیم بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: باید توجه بیشتری به افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، داشته باشیم. این گروه، گروه پرخطر در ابتلا به ویروس کرونا هستند و بیشتر افرادی که فوت کرده‌اند بیش از ۶۰ سال سن داشته و به بیماری زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند. خود این افراد هم باید در شرایط شیوع ویروس کرونا، توجه و مراقبت بیشتری انجام دهند.

جهانپور گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند

وی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و ۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت.

جهانپور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

جهانپور گفت: همزمان در استان خوزستان بیش از ۴۰ مورد فوت ناشی از مصرف الکل در این روزها داشته‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.