| کد خبر: 192378 |

درخواست از رئیس شورای شهر برای پیگیری طرح توسعه سنگلج

این طرح توسعه که شامل تغییر کاربری و الصاق ساختمان جنبی تماشاخانه سنگلج به آن و ساخت یک تماشاخانه بلک با.کس، چند پلاتوی تمرین و موزه تئاتر ایران است که به رغم قولهای مساعد از مراجع ذی‌ربط هنوز اجرایی نشده است.

تین نیوز

 «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران با حضور در تماشاخانه سنگلج و پس از گفتگو با «پریسا مقتدی»، مدیر تماشاخانه، پیرامون ویژگی‌های قدیمی‌ترین سالن تئاتر شهر تهران و همین‌طور پیگیری «طرح توسعه تماشاخانه سنگلج»، به تماشای نمایش «چشم به راه میرغضب» نشستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، طرح توسعه سنگلج که در سالهای پیش توسط عزت الله انتظامی، داود رشیدی و بسیاری از هنرمندان تئاتر کشور، از شهردار وقت تهران مطالبه و پیگیری شده‌است، شامل تغییر کاربری و الصاق ساختمان جنبی تماشاخانه سنگلج به آن و ساخت یک تماشاخانه بلک با.کس، چند پلاتوی تمرین و موزه تئاتر ایران است که به رغم قولهای مساعد از مراجع ذی‌ربط هنوز اجرایی نشده است.

بنا بر این گزارش، ساختمان کناری «سنگلج» یکی از ساختمان‌های اداره حقوقی شهرداری است که بچه‌های تئاتری درخواست تغییر کاربری آن را مطرح کرده‌اند. اتابک نادری که از هنرمندان پیگیر اجرایی شدن این طرح است؛ چند سال قبل گفته بود:« مهم‌ترین هدف این طرح ایجاد امکانات بیشتر برای مخاطبان تئاتری است و با پیوستن ساختمان کناری، می‌توانیم یک سالن بلک باکس همراه با 4 پلاتوی تمرین بسازیم و در کنار اینها نمایشگاه و موزه تئاتر ایران را راه‌اندازی کنیم.»

در همان مقطع هم شهردار وقت تهران محمد باقرقالیباف باید تایید نهایی را می داد و به نظر می‌رسد در این مقطع زمانی این گره به دست شهردار باز می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.