| کد خبر: 184947 |

تردد در برخی مناطق سنندج ممنوع شد

فرماندار سنندج گفت: با بوجه به شروع بارش و احتمال وقوع سیل و به منظور جلوگیری از ایجاد خطر برای شهروندان، تردد خودرو در هفت مسیر داخل و خارج این شهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 فروردین ممنوع اعلام شده است.

تین نیوز

فرماندار سنندج گفت: با بوجه به شروع بارش و احتمال وقوع سیل و به منظور جلوگیری از ایجاد خطر برای شهروندان، تردد خودرو در هفت مسیر داخل و خارج این شهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 فروردین ممنوع اعلام شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، محمد ابراهیم زارعی اظهار داشت: بلوار کردستان، خیابان ورودی شهرک کوثر از سمت میدان جهاد، منطقه نمونه گردشگری آبیدر و سه راهی خیابان حجاب تا تکیه و چمن از جمله مسیرهایی است که تردد خودرو در روزها ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد خودرو در این روزها در سه راه پل شیخ حد فاصل راه های مواصلاتی روستاهای(ننله، باباریز، قلیان و خلیچیان) و قشلاق و گریزه نیز ممنوع اعلام شده است.

فرماندار سنندج یادآور شد: شرکت های آبفا و آبفار برای تامین آب آشامیدنی شهروندان در شرایط حاد، تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند ضمن اینکه مرکز بهداشت و سلامت نیز پایش و کنترل کیفیت آب شرب را دو چندان کرده و از سلامت آب شرب مصرفی اطمینان لازم را حاصل کنند.

زارعی افزود: اولویت اول جمعیت هلال احمر استقرار نیروهای آموزش دیده امداد و نجات در سطح شهرستان و همچنین مسئول تهیه و توزیع وسایل اسکان اضطراری و اقلام غذایی بین خسارت دیدگان تعیین شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران سنندج تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز امنیت منازل مسکونی تخلیه شده و حادثه دیده را با افزایش گشت و استقرار نیرو در محل تامین خواهد کرد.

وی گفت: مدارس نواحی منفصل شهری برای اسکان اضطراری اهالی در معرض خطر سیل و با هدف سهولت تردد آنان در نظر گرفته شده است.

شهرستان سنندج با بیش از 501 هزار نفر جمعیت، دارای سه شهر سنندج، شویشه و حسین آباد و سه بخش مرکزی، کلاترزان و سیروان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.