| کد خبر: 179233 |

◄ کاهش ازدحام ترافیک مقابل مدارس با ترویج دوچرخه سواری

باید از ظرفیت دانش آموزان و سرای محلات جهت هم‌افزایی در جهت پیشبرد امور استفاده کرد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در نشست صمیمانه با معاونان ترافیکی شهرداران مدارس تاکید کرد با ترویج دوچرخه‌سواری در میان دانش آموزان می‌توان شاهد کاهش ازدحام خودروها مقابل مدارس بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 3، علیرضا اسفراینی‌نژاد خطاب به معاونان ترافیکی شهرداران مدارس گفت: باید از ظرفیت دانش آموزان و سرای محلات جهت هم‌افزایی در جهت پیشبرد امور استفاده کرد.

وی با اشاره به ازدیاد تردد خودروها در معابر شهری ابراز کرد: عریض کردن خیابان‌ها و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی دو راهکار کاهش ترافیک در کلان‌شهر تهران است، البته اولویت مسئولین شهری توقف توسعه خیابان‌ها و معابر و گسترش حمل‌ونقل عمومی است.

اسفراینی نژاد بابیان اینکه استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی در سایر کلان‌شهرهای جهان توسط مردم رایج است افزود: با عدم استفاده از خودروهای شخصی به‌طور حتم شاهد کاهش بار ترافیکی در شهر و گسترش آسمانی آبی و سلامتی شهروندان خواهیم بود.

وی خطاب به معاونان ترافیکی شهرداران مدارس منطقه 3 ابراز داشت: استفاده از دوچرخه توسط دانش آموزان، هم سلامتی این قشر از جامعه را به دنبال دارد و هم از ازدحام خودروها و سرویس‌ها در خیابان مدارس کاسته می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 توضیح داد: باید مطالبات اجتماعی را به سمت استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی سوق داد.

وی تاکید کرد: در درجه اول پلیس خودتان باشید و نظم و ترتیب را در تمامی امور رعایت کنید.

این جلسه توسط اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 3 تهران و با حضور اسفراینی نژاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3، کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، رحمانی رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 3 و جمعی از معاونان ترافیکی شهرداران مدارس این منطقه برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.