| کد خبر: 178200 |

منطقه 5 بیش از 15 پاساژ نا ایمن دارد

خسروآبادی گفت:منطقه 5 بیش از 15 پاساژ نا ایمن دارد که به آنها اخطار داده‌ایم تا نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.

تین نیوز

خسروآبادی گفت:منطقه 5 بیش از 15 پاساژ نا ایمن دارد که به آنها اخطار داده‌ایم تا نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه 5 شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مانور زلزله که شب گذشته با همکاری هلال احمر،‌ نیروی انتظامی، بسیج، آتش نشانی و اورژانس در بوستان جانبازان منطقه 5 برگزار شد، گفت: با این اقدامات می توانیم آمادگی محلات را برای عکس العمل مناسب در هنگام وقوع زلزله ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که مانور زلزله در شب برگزار می‌شود، اظهار کرد: شب یک حساسیت بیشتری دارد و می‌تواند آمادگی مطلوب تری را بین شهروندان ایجاد کند.

خسروآبادی در خصوص تعداد ساختمان‌های نا ایمن در منطقه 5 اظهار کرد: منطقه 5 در حال حاضر بیش از 15 پاساژ نا ایمن دارد که به آنها اخطار داده‌ایم تا نسبت به ایمن سازی اقدام کنند و هیئت مدیره آنها توافق کرده است که اقدامات لازم برای استحکام بخشی را انجام دهد.

شهردار منطقه 5 شهرداری تهران در خصوص میزان مهلتی که شهرداری برای ایمن سازی به آنها داده، گفت: فرصت چندانی وجود ندارد ،چون این ساختمان‌ها باید به سرعت ایمن سازی شوند و هر روز تأخیر آنها خطرناک است.

وی تصریح کرد: تاکنون اخطارهای لازم را به این ساختمان‌ها داده‌ایم و از سوی دیگر هم تلاش می‌کنیم تا آموزش‌های لازم را به شهروندان ارائه دهیم.

خسروآبادی با تأکید بر اینکه منطقه 5 منطقه‌ای نوساز است، اظهار کرد: به جز برخی بافت‌ها مانند کن، باغ فیض، حصارک و فرحزاد بقیه محلات منطقه 5 نوساز هستند و از این جنبه نسبت به سایر مناطق شرایط بهتری داریم.

شهردار منطقه 5 شهرداری تهران با اشاره به ضرورت آموزش به شهروندان برای مقابله با زلزله گفت: در زلزله اخیر بیشتر مصدومان ما افرادی بودند که هنگام خروج دچار حادثه شده بودند و لذا این وضعیت نشان می‌دهد ما هنوز آموزش لازم را به مردم نداده‌ایم که در زمان زلزله چه اقداماتی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه اورژانس، آتش نشانی و سوله‌های بحران خدمات لازم را پیش بینی کرده‌ایم، گفت: تقریبا در هر محله یک سوله بحران داریم که ظرفیت آنها متفاوت است و در شرایط عادی بیشتر به منظور فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.