| کد خبر: 177668 |

◄ پس از چند سال 9.9 میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس پرداخت شد

با پیگیری‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پس از چند سال 9.9 میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس توسط دولت پرداخت شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران  از پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار به خاطر پیگیری موفق  به منظور دریافت یارانه بلیت اتوبوس‌های این کلان‌شهر از دولت تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  در یک سال گذشته محمد علیخانی یکی از منتقدان سرسخت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بود و با تمامی طرح‌های معاون حمل‌ونقل‌و ترافیک شهردار تهران به مخالفت بر خواسته بود. اما این‌بار و پس از گذشت یک سال از موضوع طرح ترافیک او از موفقیت پورسیدآقایی در پیگیری یک کار برزمین‌مانده قدردانی کرده است.

علیخانی که در کانال تلگرامی خود اقدام تشکر از معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران کرده است. کار پورسیدآقایی در دریافت یارانه بلیت اتوبوس‌های این کلان‌شهر از دولت را اقدامی خوب توصیف کرده و آن را ستوده است.

به نظر می‌رسد این موضوع نشانه‌ای مثبت از همگرایی شورا و شهرداری در حوزه‌ای است که نیاز به تلاش‌های جدی دارد و البته در صورت موفقیت، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های عملکردی شهرداری اصلاح‌طلبان خواهد بود.

پورسیدآقایی در یک سال اخیر با اجرای موفق طرح ترافیک جدید به‌رغم همه مخالفت‌ها، همراه کردن پلیس راهور در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا و رویکرد به انسان‌محوری و پیاده‌محوری در مدیریت عبور و مرور در شهر؛ تحولات قابل توجهی را در حوزه تحت مدیریت خود ایجاد کرده است. این موضوع از دید مسئولان، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه نیز به دور نمانده است.

به گزارش تین‌نیوز، با پیگیری‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پس از چند سال 9.9 میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس توسط دولت پرداخت شد. هر چند رقم آن زیاد نیست ولی سرانجام طلسم دریافت یارانه حمل‌ونقل از سوی دولت شکسته شد. با این کار ارزشمند معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، امیدواریم یارانه بلیط مترو نیز به‌زودی به شهرداری تهران پرداخت شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.