| کد خبر: 175478 |

◄ پرداخت 30 فقره وام به پروژه‌های درآمدزای شهرداری‌ها

30 فقره تسهیلات در سال جاری به پروژه‌های درآمدزای شهرداری‌ها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شد.

تین نیوز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها برای ایجاد درآمد پایدار از سوی این سازمان خبر داد و گفت: طی سال جاری تاکنون 30 فقره تسهیلات به پروژه‌های درآمدزای شهرداری‌ها پرداخت‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: به منظور توانمندسازی شهرداری‌ها و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای آنها پس از تائید طرح‌های درآمدزای شهرداری‌ها توسط کارگروه‌های استانی در استانداری‌ها تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تمامی طرح‌های مصوب در کارگروه ملی مرحله‌به‌مرحله بوده و پس از پرداخت مرحله اول با توجه به پیشرفت فیزیکی و ارسال تصاویر پیشرفت فیزیکی، فرم شماره دو طبق شیوه نامه تسهیلات و تاییدیه معاونین محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها پرداخت‌شده است.

وی افزود: از زمان شروع پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها تا پایان سال 1396 در مجموع 501 فقره تسهیلات به شهرداری‌ها پرداخت که از این تعداد 370 فقره به مبلغ بیش از 278 میلیارد تومان از سال 1392 تا پایان سال 1396 تصویب و پرداخت‌شده است.

نصرتی همچنین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری هم 30 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 55 میلیارد تومان در قالب طرح‌های کارخانه آسفالت، تولید قطعات بتنی، طرح‌های گردشگری و ... تصویب و پرداخت که در اکثر شهرداری‌ها باعث ایجاد اشتغال، درآمدزایی و توسعه شهری شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه گفت: اولویت پرداخت تسهیلات مذکور، شهرهای کمتر توسعه‌یافته و مناطق محروم هست و این فرصت بسیار خوبی برای شهرداری هاست که بتوانند به منظور توسعه شهری و ایجاد درآمد پایدار از این تسهیلات استفاده کنند.

نصرتی در خاتمه گفت: تمامی شهرداری‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به دریافت تسهیلات مذکور را از طریق سایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (imo.org.ir) دریافت و طرح‌های خود را طبق شیو نامه ایی که اخیرا به استانداری‌ها ابلاغ‌شده پس از تکمیل و تایید کارگروه استانی به دبیرخانه کارگروه ملی تسهیلات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، که در دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی این سازمان مستقر است، ارسال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.