| کد خبر: 17527 |

مهر ماه امسال دوربین‌های نظارت تصویری به کمک ترافیک اصفهان می‌آید

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از نصب دوربین‌های نظارت تصویری تا مهر ماه سال جاری در محدوده طرح ترافیک اصفهان خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه طرح محدوده زوج و فرد ترافیک در اصفهان برای مدیریت تقاضا، کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و کاهش آلودگی هوا ایجاد شد، اظهار کرد: اجرای این طرح با مشکل مواجه بود و اگرچه در ابتدا این محدوده که هسته مرکزی شهر اصفهان را در برمی‌گرفت، توسط پلیس راهور کنترل و اعمال قانون می‌شد ولی از سال گذشته کنترل هوشمند این محدوده مورد توجه قرار گرفت.
 
وی اذعان کرد: خرداد ماه امسال مناقصه انتخاب پیمانکار این طرح برگزار شد و پس از آن پیمانکار انتخاب و قراردادی به مدت 6 ماه با این پیمانکار منعقد و قرار شد در کمتر از 6 ماه محدوده زوج و فرد به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه 26 نقطه ورودی شهر به محدوده زوج و فرد ترافیک برای نصب دوربین شناسایی شده است، گفت: دوربین‌های خریداری شده اکنون به شهرداری تحویل داده شده است که این هفته دوربین‌های نظارت تصویری در اولین نقطه این محدوده به صورت آزمایشی نصب می‌شود.
 
صلواتی با بیان اینکه بر اساس قرارداد باید محدوده طرح زوج و فرد ترافیک اصفهان تا آذرماه سال جاری به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شود، بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا مهرماه و قبل از سرد شدن هوا و رویارویی با معضل آلودگی هوا، محدوده طرح زوج و فرد ترافیک اصفهان به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شود.
 
وی افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح که 5 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده، شاهد روان‌تر شدن ترافیک در هسته مرکزی شهر اصفهان باشیم.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: با نصب دوربین‌های نظارت تصویری در محدوده زوج و فرد، ترافیک این محدوده تحت پوشش دوربین‌ها و مرکز کنترل و ترافیک اصفهان قرار می‌گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.