| کد خبر: 174151 |

تاکسی‌ اینترنتی درگیری‌های قانونی دارد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موضوع تاکسی‌های اینترنتی درگیری‌های قانونی دارد که حل نشده است، گفت: اگر شهرداری بخواهد وارد این موضوع شود باید از نظر عرفی و قانونی حمایت شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موضوع تاکسی‌های اینترنتی درگیری‌های قانونی دارد که حل نشده است، گفت: اگر شهرداری بخواهد وارد این موضوع شود باید از نظر عرفی و قانونی حمایت شود.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، هادی منوچهری اظهار کرد: کلمه تاکسی، بار حقوقی و قانونی دارد و نباید از عبارت تاکسی اینترنتی استفاده کرد؛ چراکه آنان مسافربران شخصی اینترنتی هستند و زیرنظر ما نیستند و هیچ‌گونه مجوزی از سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان ندارند. این تاکسی‌ها مجوز کسب و کار دارند اما پروانه بهره‌برداری ندارند.

او در پاسخ به چرایی ارائه نکردن تسهیلات لازم به رانندگان تاکسی ابراز داشت: شهرداری اصفهان هیچ اصراری بر وجود سازمان تاکسیرانی ندارد و استقرار این سازمان براساس قانون مصوب است؛ اگر قانون تغییر کند، باری از روی دوش شهرداری‌ها برداشته می‌شود. منوچهری با بیان اینکه مشکلات حوزه حمل‌ونقل شهری را به مدیران بعدی منتقل نخواهیم کرد، افزود: کارگروهی ویژه بررسی وضعیت تاکسی‌های اینترنتی در سازمان تاکسیرانی اصفهان ایجاد شده اما ساماندهی این تاکسی‌ها نیازمند حمایت و ورود همه دستگاه‌های ذی‌ربط مانند قوه‌قضاییه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان بیان کرد: در چند‌ماه اخیر 16مکاتبه قانونی با قوه‌قضاییه، فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان انجام شده اما در هر صورت این موضوع فراسازمانی است؛ در آینده‌ای نه‌چندان دور بخشی از سهم تاکسی اینترنتی به رانندگان تاکسی‌های زرد اختصاص می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.