| کد خبر: 164757 |

◄ مجوز انتشار 5.5هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه‌های مترو

برای سال 97 مقدار 5500 میلیارد تومان مجوز انتشار اوراق مشارکت برای شهرداری‌ها در خصوص اجرای پروژه‌های قطار شهری‌ها در نظر گرفته‌شده است

تین نیوز

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در حوزه قطار شهری اقدامات خوبی شده است و می‌توانستیم در سال گذشته بسیار بهتر کارکنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سید محمدعلی افشانی  ضمن تشریح فرایند و چگونگی اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری‌ها برای پروژه‌های قطار شهری در آخرین روزهای سال 96 اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته به دلایل گوناگون از این ظرفیت بزرگ شهرداری‌ها نتوانستند استفاده کنند و عملاً  این ظرفیت مغفول ماند.

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با تلاش‌ها و ارتباطاتی که صورت گرفت برای سال 97 مقدار 5500 میلیارد تومان مجوز انتشار اوراق مشارکت برای شهرداری‌ها در خصوص اجرای پروژه‌های قطار شهری‌ها در نظر گرفته‌شده است که براساس شاخص‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

افشانی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های قطار شهری، جمعیت شهری، تعداد قطارهای موجود و میزان کیلومتر خطوط آماده بهره‌برداری ازجمله شاخص‌های موردنظر برای تخصیص واگن‌های خریداری‌شده و همچنین ابلاغ مجوز انتشار اوراق مشارکت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97، رقابت سخت و تنگاتنگی مابین سازمان‌های قطار شهری جهت پیشبرد پروژه‌های حمل‌ونقل ریلی است و به هر میزان که فعالیت واقعی انجام شود اعتبار و تسهیلات بیشتری هم در اختیار سازمان‌های قطار شهری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.