| کد خبر: 164162 |

قنبرنژاد خبر داد

◄ مهلت یک هفته‌ای برای ثبت‌نام طرح ترافیک خودروهای آژانس

از 19 فروردین مراحل ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ برای خودروهای آژانس اغاز شد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از آغاز مراحل ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ برای خودروهای آژانس خبر داد و گفت: مالکان خودروهای آژانس تنها یک هفته مهلت‌ دارند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد تصریح کرد: روزهای پایانی سال گذشته سامانه «تهران من» به نشانی http//my.tehran.ir فعال شد تا متقاضیان ورود به محدوده طرح ترافیک اعم از حقیقی، حقوقی، سهمیه‌بندی، نسبت به ثبت اطلاعات فردی و خودروی خود در این سامانه اقدام کنند، اکنون متقاضیان و مالکان خودروهای آژانس نیز باید با ورود به سامانه مذکور نسبت به ثبت اطلاعات فردی و خودروی خود اقدام کنند.

وی بابیان اینکه سامانه دیگری نیز به‌منظور ثبت اطلاعات واحدهای آژانس‌ها فعال‌شده است، گفت: مالکان واحدهای خدماتی آژانس نیز باید با مراجعه به سامانه taxi- agency.tehran.ir نسبت به ثبت اطلاعات اولیه اعم از کد مالکیت واحد و اطلاعات فردی اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک در ادامه گام‌به‌گام مراحل ثبت‌نام خودروهای آژانس را تشریح کرد و گفت: در گام بعدی اتحادیه آژانس‎های مسافربری ضمن بررسی اطلاعات واحدهای ثبت‌شده نسبت به تائید اقدام خواهد کرد که پس‌ازآن پنل ثبت مشخصات خودرو در این سامانه فعال و اطلاعات خودرو توسط مالک آژانس شماره پلاک به همراه (VIN) در سایت ثبت خواهد شد.

قنبرنژاد متذکر شد: رانندگان آژانس برای ثبت‌نام طرح ترافیک ویژه آژانس‎ها فقط یک هفته مهلت‌دارند نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه‎های مذکور اقدام کنند تا بتوانند از اول اردیبهشت ۹۷ از تخفیف ۵۰ درصدی طرح ترافیک در چارچوب مصوبه شورای اسلامی شهر استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.