| کد خبر: 160317 |

◄ تخلف تاکسی‌های خطی را به این سامانه گزارش کنید

سرپرست روابط عمومی تاکسیرانی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با تاکسی‌های خطی متخلف گفت: اگر همشهریان تخلفی مشاهده کردند با سامانه 1888 یا 4808 تماس بگیرند و ما برخورد قانونی با متخلفان خواهیم کرد.

تین نیوز

 سرپرست روابط عمومی تاکسیرانی با تأکید بر اینکه برخورد قانونی با تاکسی‌های خطی متخلف گفت: اگر همشهریان تخلفی مشاهده کردند با سامانه 1888 یا 4808 تماس بگیرند و ما برخورد قانونی با متخلفان خواهیم کرد.

به گزارش تین‌نیوز، سید امیر سیدهنجن سرپرست روابط عمومی تاکسیرانی شهرداری تهران در واکنش به افزایش قیمت تاکسی‌ در فرودگاه امام خمینی گفت: دو نوع شرکت حمل‌ونقل مسافربری یکی در بخش درون‌شهری و دیگری در بخش برون‌شهری در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مشغول به کار هستند. فقط یک‌سوم تاکسی‌ها، درون‌شهری بوده و عمدتاً برون‌شهری هستند. بر اساس توافقی که بین سازمان تاکسیرانی و فرودگاه بین‌المللی صورت گرفته، مدیریت، کنترل و نظارت تاکسی‌ها در فرودگاه بر عهده مدیریت خود فرودگاه بوده که این امر شامل نوبت‌دهی و نرخ‌گذاری نیز می‌شود.

او ادامه داد: به علت کولاک و برف، بزرگراه‌ها و اتوبان‌های منتهی به فرودگاه لغزنده و یخ‌بندان بوده و خودروها در برگشت دچار مشکل می‌شوند و همین مسئله باعث کمبود خودرو شده است، اما مدیریت و نظارت بر تاکسی‌ها به عهده خود فرودگاه بین‌المللی بوده و سازمان تاکسیرانی مسئولیتی ندارد. حتی خودروهای گشت ما هم اجازه ورود به فرودگاه را ندارند.

سرپرست روابط عمومی تاکسیرانی در خصوص تاکسی‌های درون‌شهری که قیمت را افزایش دادند و برای پیدا کردن مسافر دربستی به مردم خدمات نمی‌دهند، گفت: واحدهای گشت ما در سطح شهر مستقر هستند و سعی می‌کنند، تاکسی‌ها را مدیریت کنند .

او در خصوص افزایش قیمت آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی نیز گفت: آژانس‌های تاکسیرانی زیر نظر اتحادیه‌ها هستند و سازمان تاکسیرانی در خصوص افزایش قیمت آن‌ها کاری نمی‌تواند کند.

در روزهای اخیر در پی بارش و کولاک و کاهش شدید دما، برخی تاکسی‌های درون‌شهری از ارائه خدمات به شهروندان خودداری کرده و بعضاً قیمت‌ها را تا چندین برابر بالا بردند. تاکسی‌های اینترنتی نیز که تحت نظر هیچ نهادی نیستند، قیمت‌ها رابین 40 تا 70 درصد افزایش دادند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز از ورود مسافران به  فرودگاه امام خمینی تاکسی اینترنتی اسنپ مسیرهای منتهی به فرودگاه امام را 25 درصد افزایش قیمت داده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.