| کد خبر: 159801 |

سومین کنفرانس ملی مدیریت کلانشهرها با رویکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سومین کنفرانس ملی مدیریت کلانشهرها با رویکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان سخنران حضور یافت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سومین کنفرانس ملی مدیریت کلانشهرها با رویکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان سخنران حضور یافت.

به گزارش تین‌نیوز، در این کنفرانس که در سالن علامه امینی دانشگاه تهران برگزار گردید دکتر پیمان سنندجی با طرح مدلی جهت جایگزینی خودروهای برقی به جای خودروهای بنزینی مطالبی را در قالب کنفرانس مطرح و راهکارهایی نیز پیشنهاد نمود.

وی گفت : جهت کاهش و رفع آلودگی هوای تهران در امر حمل و نقل پایتخت، انتظار می رود که دستگاه های ذیربط توجه ویژه ای به جایگزینی خودروهای آلاینده با خودروهای برقی و دارای سوخت پاک داشته باشند.

در این خصوص به طور مثال کلیه سازمانها و ادارات شهر تهران میتوانند جهت تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان خود پیمانکاران را ملزم به داشتن خودروهایی با عمر کمتر 8 سال کنند که قطعا تاثیر مهمی در کاهش آلودگی هوای شهر تهران خواهند داشت.

وی افزود: شرکت واحد برنامه نوسازی اتوبوس های برقی و استفاده از این اتوبوسها را به عنوان یک هدف و اولویت اصلی جهت کمک به کاهش آلودگی هوای تهران در دستور کار دارد که البته تلاش های شایان توجه ای در این خصوص تا کنون صورت گرفته است.

سنندجی در پایان گفت می توان با توجه ویژه به تقویت اتوبوسهای برقی و توسعه آن در شهر تهران در ایجاد هوای پاک قدم بسیار مهمی را برداشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.