| کد خبر: 145909 |

ساماندهی معابر شمال شرق تهران در آستانه بازگشایی مدارس

معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت: اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی و ساماندهی معابر منطقه در راستای بازگشایی مدارس در حال اجرا است.

تین نیوز
معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت: اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی و ساماندهی معابر منطقه در راستای بازگشایی مدارس در حال اجرا است. 

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، وارسته معاون فنی و عمران منطقه با بیان این مطلب افزود: افزایش کیفیت معابر و آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال تحصیلی جدیداز مهمترین اقدامات این حوزه همزمان با بازگشایی مدارس است.

وی افزود: اتمام عملیات عمرانی مستمر قبل از سال تحصیلی جدید برای فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان ، والدین ، کارکنان مدارس و دانشگاهها در حال اجر ا است.

معاون فنی و عمران منطقه گفت: با توجه به فرارسیدن بازگشایی مدارس ، فصول بارندگی و به منظور جمع آوری آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر اقدامات بسیار زیادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در چندین معبر اصلی منطقه عملیاتی شده است گفت: لکه گیری به طول 25 مترمربع در هر معبر ، ترمیم جداول آسیب دیده و ایمن سازی معابر، مرمت و بازسازی پیاده رو ، همسطح سازی دریچه پیاده و سواره رو و رفع معارض پیاده رو تا کنون عملیاتی شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه 4 با همکاری سایر ارگانها قبل از شروع سال تحصیلی گفت: پاکسازی و ایمن سازی معابر، ساماندهی حفاریهای صورت گرفته، جمع آوری نخاله های ناشی از حفاری ها و حمل نخاله معابر منطقه قبل از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.