| کد خبر: 145662 |

شهردار تهران سوگند یاد کرد

نجفی: سال سختی پیش رو داریم

شهردار تهران تقارن ادای سوگند وایام دهه ولایت را به فال نیک گرفت و گفت: نزد خدا و وجدان خود سوگند یاد کرده‌ام تا تمامی وقت خود را برای عمل به مسئولیت خود به کار بگیرم.

تین نیوز

شهردار تهران تقارن ادای سوگند وایام دهه ولایت را به فال نیک گرفت و گفت: نزد خدا و وجدان خود سوگند یاد کرده‌ام تا، تمامی وقت خود را برای عمل به مسئولیت خود به کار بگیرم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی نجفی با اشاره به این مطلب که امروز برای دومین بار است که برای عمل به تکلیف،  سوگند یاد می‌کنم، افزود: برنامه‌های زیادی برای اداره تهران در نظر داریم که، برنامه‌ریزی برای شروع سال تحصیلی از اولویت‌های آن است.

او گفت: متعهد هستم تا جز شایسته سالاری و توجه به توان و تخصص در انتخاب افراد، مد نظر نباشد، در ده روز گذشته به همین دلیل برخی از دوستان هم از عملکرد بنده ابرا گلایه می‌کنند، در اداره شهر کم‌ترین رودربایستی با کسی ندارم. وی افزود:در سال جاری به دلیل عدم تحقق بخشی از بودجه پیش بینی شده، سال سختی برای شهرداری تهران پیش بینی می‌شود،باید تلاش کنیم که به لحاظ مالی با مشکل مواجه نشویم و بیشترین پیش‌بینی‌های بودجه برای سال جاری محقق شود.

متن سوگند‌نامه شهردار تهران به شرح زیر است:

بسم‌الله  الرحمن الرحیم

من به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش در پیشگاه قرآن کریم و در برابر شورای شهر و شهروندان گرانقدر تهران به پروردگار یکتا سوگند یاد می‌کنم که با به کارگیری دانش و تجربه خود و انتخاب همکاران و مدیران پاکدست، شایسته و امین و تکیه بر مشارکت مردم، بهره‌مندی از خرد جمعی و کارشناسی، ‌شرایط مناسبی را برای نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه پایدار شهر فراهم نمایم.

بر شفافیت در اقدامات، پاسخگویی به افکار عمومی و توجه به جریان آزاد اطلاعات اهتمام ورزیده و ارتقاء جایگاه شورا اجرای کامل مصوبات قانونی و پذیرش نظارت جامعه آن را نصب‌العین قرار دهم و عدالت در توزیع منابع، رعایت صرفه و صلاح جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را سرلوحه فعالیت‌های خود و همکارانش قرار دهم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.