| کد خبر: 133307 |

سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه های بار و مسافر کرج ادغام شدند

سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، اتوبوسرانی کرج و حومه و پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج با هدف چابک سازی دستگاه های خدمت رسان و طبق دستور وزارت کشور ادغام شدند.

تین نیوز

 سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، اتوبوسرانی کرج و حومه و پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج با هدف چابک سازی دستگاه های خدمت رسان و طبق دستور وزارت کشور ادغام شدند.

 

قائم مقام شهردار کرج در آیین ادغام این سازمان ها که در محل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به حاضرین در جلسه ادغام سازمان های مذکور، گفت: بر اساس ساختار جدید که از سوی وزارت کشور طی سال گذشته ابلاغ شده بود، مقرر شد در ماه های پایانی سال قبل ادغام های سازمان های مرتبط صورت گیرد که با توجه به نزدیک بودن به ایام عید و انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری این مهم به سال جدید موکول شد.


این مسئول با اشاره به ادغام سازمان های خدمات موتوری و مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی و معاونت فرهنگی و سازمان زیباسازی و پارکها و فضای سبز شهری همچنین تشکیل سازمان مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار داشت: به دلیل اینکه سه سازمان اتوبوسرانی، پایانه های بار و مسافر و تاکسیرانی نیازمند مدیریتی جامع و انتخاب رئیس این سازمان دشوار بود، ادغام آن تا کنون به طول انجامید.


وی اضافه کرد: پس از بررسی های کارشناسی از سوی شهردار کلانشهر کرج، عزیز صدرنژاد در راس هرم خدمت بزرگترین سازمان شهرداری کرج که شامل سه سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های بار و مسافر بوده و نام آن به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری تغییر یافته است، قرار گرفت.


قائم مقام شهردار کرج مهم ترین عامل ادغام سازمان های مرتبط را چابک سازی و کوچک سازی دستگاه ها خواند و افزود: ایجاد تغییرات موجب انتقال تجارب، بهره گیری از همه افراد توانمند در عرصه خدمت رسانی و جلوگیری از روزمرگی است.
رضاحسینی در ادامه با قرائت احکام صادره از سوی شهردار کرج، با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی محوریت سازمان جدید قرار گرفته است، عنوان کرد: مهرداد کیانی که پیش از این به عنوان رئیس سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه فعالیت می کرد هم اکنون به عنوان قائم مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری معرفی می شود.


این مسئول با اشاره به اینکه سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج خدمت رسانی برون شهری را عهده دارد است، گفت: در این جابه جایی ها مهرداد فیروزبخت به عنوان معاون حمل و نقل و مسافر شهری انتخاب شده است.


در ادامه این جلسه، احمد افضلی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، ضمن تقدیر از روسای سابق سه سازمان ادغام شده و پرسنل این سازمانها همچنین تبریک به رئیس جدید، سازمان تازه تاسیس را یکی از مجموعه های اصلی در شهرداری دانست و خواستار همکاری بیش از پیش پرسنل جهت ایجاد شرایط مطلوب خدمت رسانی برای شهروندان و شهر شد.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.