| کد خبر: 130147 |

قبل از شورای سوم شهر تهران، اصلا حسابرسی وجود نداشت

تین نیوز

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر چهارم با انتقاد از آنچه بی‌انصافی درباره عملکرد شورای چهارم دانست، گفت: اگر چه این دوره ضعف‌هایی هم داشته است اما در مجموع می‌تواند از مردم نمره قبولی بگیرد.

 

به گزارش تسنیم، مرتضی طلایی با اشاره به دوره سوم شورای شهر تهران، ادامه داد: «از زمانی که ما به شورای سوم آمدیم و اطلاعاتی که از وضعیت حوزه مالی شهرداری دریافت کردیم تا به امروز، من روند اصلاح و درست شدن را می‌بینم. زمانی در شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران اصلاً حسابرسی وجود نداشت.»

 

وی افزود: «وقتی گزارش حسابرسی روی کار آمد، 150 ایراد در پیوست آن وجود داشت که الآن آن ایرادات به حداقل رسیده است. روند شفاف‌سازی عملکرد مالی شهرداری در حال انجام شدن است.»

 

نایب رئیس شورای چهارم خاطرنشان کرد: در شورای سوم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بودم. شما می‌توانید به اعضای کمیسیون مراجعه کنید و مواضع بنده را از کارشناسان کمیسیون بپرسید. انتقادم نسبت به عملکرد فرهنگی اجتماعی در شهرداری تهران و مدیریت آن در شورای سوم خیلی صریح‌تر و تندتر از شورای چهارم بود. هرچند آقایان از دوستان من بودند ولی انتقاد داشتم.

 

طلایی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی را در شورای آتی باید بسیار جدی گرفت، اضافه کرد: «در شورای چهارم من دیگر رئیس کمیسیون نبودم که از موضع ریاست کمیسیون فرهنگی موضع‌گیری کنم. کماکان هم انتقادات خود را دارم، هنوز تغییر نکرده و چه بسا آن را بیان کردم. نگاه انتقادی بنده نسبت به عملکرد شهرداری تهران در حوزه فرهنگی، اجتماعی در شورای سوم و چهارم پیوستگی داشته و کماکان هم دارد.»

 

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران در پایان با دفاع از شهردار منتخب شورای چهارم افزود: «قالیباف پیشگام منحل کردن شرکت‌هایی شد که حیات خلوت شهرداری بودند. بنابراین بنده در راستای آن اصول از آقای قالیباف حمایت کردم و می‌کنم. بنابراین تا به امروز تمام گزینه‌هایی که در شورای سوم و شورای چهارم برای شهرداری تهران به عنوان جایگزین قالیباف مطرح شده، فاصله هیچ‌کدامشان قابل قیاس با ایشان نبود که حتی ما بتوانیم به آن فکر کنیم.»

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.